NeEeO Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei, jeg er ikke så flink i PS ennå, men hvordan unlocke layer i PS cs5, kom helst med bilder. Fordi på det ene bilde går det ikke ann å dobbel klikke for å bytte navn(det står indeks der, men der det går ann står det bakgrunn.), men på et annet går det ann...Hva skal jeg gjøre nå? Endret 7. juni 2010 av -.Extremelearner.- Lenke til kommentar
Paranoid Nisse Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kopier layeret, så får du et åpent layer. Slett så det locka layeret. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Trykk på låsen til høyre over laget mens du har merket laget som skal låses opp. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Takk for svar, hvordan sette teksten på skrå? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Etter at du har skrevet, trykk Ctrl+T. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Etter at du har skrevet, trykk Ctrl+T. Takk, men et siste spørsmål, jeg redigerte bilde mitt, men da merka jeg at bilde ikke var et A4 ark, så gjorde jeg om det til et a4 ark, men når jeg trakk på "sett inn" satt jeg inn bilde, pixlene til bilde jeg satt inn var så dårlige at jeg ikke kunne se hva det var for noe. hvordan gjør jeg pixlene bedre? må jeg starte helt på nytt!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå