thres93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Vell... Crysis krever ganske mye, så du kan teste det ut Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Du får vanligvis med et eller to spill i bundle med skjermkortet. Sist jeg kjøpte deler fikk jeg med Dirt2 aktiveringskode til Steam (kjøpte HK, CPU, RAM, men ikke skjermkort). Dette var sannsynligvis noe DustinHome la ved til kunder i en periode - vet ikke om de fortsatt gjør dette. Det er forøvrig et bra grafisk bilspill. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mass Effect 2 Crysis Dirt 2 Battlefield; Bad Company 2 Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) For som nevnt lengre opp her, har jeg en SSD i laptoppen min, og jeg merker ærlig talt ikke så stor forskjell... Men det kan være at flaskehalsen er noe annet. Har du tweaket SSDen da? Er noe jeg anbefaler alle å gjøre, og jeg vil si at forskjellen på en tweaket og utweaket SSD er stor forksjell på. Du kan tweake manuelt eller prøve et tweak utility. Selv gjorde jeg det manuelt, men jeg tipper at det automatiske tweakings verktøyet funker også. Endret 8. juni 2010 av neruen Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Skjermkortet du bestilte kommer med Aliens vs Predator Endret 8. juni 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Heisann jornonet. Lista du har laget nå er ganske bra. Men, alltid et men:P Harddisken. Bytt ut harddisken til en Samsung F3 serie. Den yter bedre en WD sin. Ellers ser alt bra ut Er jo alltid noe småpirk, men du blir ikke skuffet. Eneste jeg ville pirket på var vel rammen, finn ram med latancy på 7 eller 8. men da blir det vel dyrere igjen. Så gå for det du har funnet nå, å bytt ut harddisken til en samsung f3. Å anbefaler sterkt å ikke handle fra komplett, da dem er blandt dem dyreste netbutkken inne hardware. Sjekk heller ut dustinhome.no. dem har fått ekstremt godt me skryt. Å dem er like raske å levere produktene, pluss dem har like god service å kanskje enda bedre. mvh <---- Lenke til kommentar
Vinkelsliperen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) . Endret 9. juni 2010 av Vinkelsliperen Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Split second, Crysis, Far Cry2, Need for speed shift, Battlefield Bad company 2, HawX, Blur Just Cause 2. Metro 2033 og Splinter Cell Conviction. Noen av de jeg kommer på i farten av de jeg har liggende. Endret 10. juni 2010 av Moozoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå