KokkaNøtt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei jeg spurte på forumet til evga om hvor mange GTX 480 man trenger for fire og seks skjermer. de sa at for vært ekstra kort øker det med to skjermer Er det det samme Med Gainward GTX480 som med EVGA GTX480 Takk Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) - Venter på at ATI-fanboysa kommer og råder deg til å kjøpe ATI kort istedet. Endret 7. juni 2010 av LoveAmiga Lenke til kommentar
KokkaNøtt Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 - Venter på at ATI-fanboysa kommer og råder deg til å kjøpe ATI kort istedet. Ja de har vi mange av her!! Vet noen hvem som er den beste produsenten Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det er nok isåfall den samme personen som vet hva som er finest av svart og hvitt. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 "Gainward GeForce 480" Maks. antall skjermer som støttes 2 "EVGA GeForce 480" Tilkoblinger: Dobbel DVI, HDMI = 2 Så det ser ut som hver type støtter 2 skjermer. men men.. ATI ROCKS!!!! Nei de er grei til prisen å være. Men nvidia har bedre kvalitet synes jeg, om noen vil kjøpe mitt "XFX 8800 GTX" kort som rocker så bare ta kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå