ErikHansen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei! Jeg lurte på om noen av dere har erfaring angående jobb som IT-Tekniker. Jeg er for tiden lærling, søker etter jobb for harde livet, men finner ingenting som er av intresse for meg. Vil helst ha en jobb hvor det er mulig å jobbe med maskinevare, er det oppsett av nye PC'er eller reparasjon. Vil helst følge hobby'en min Er det noen som har noen forslag om hvor det søkes etter sånne type jobber ? MvH, Erik Endret 7. juni 2010 av ErikHansen Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har du utdannelse? Isåfall, hvilken? Lenke til kommentar
ErikHansen Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Har bare Videregående utdanning. Plus IT lærling. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Finnes bedrifter som driver med den slags sånn som komplett ogwww.solbu.com er bare kontakte dem å spør om de snart har en stillimg ledig Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 fant også denne på finn.no http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=22835077 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Sjekk også hos diverse supportsentere for datamaskinprodusenter hvis det å fikse maskiner kunne være interessant. Hjalp til på Acer sitt supportsenter i fjor ol. og vet at mange av teknikerne der kommer rett fra VGS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå