Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Hei! Jeg har en pakke som ankom Stavanger Terminal 11.11, og så sitter jeg med håpet om at jeg kan hente den i kveld! Er det noe håp for at den blir kjørt ut til Sandnes i løpet av kvelden? Noen som vet hvor ofte og hurtig pakkene blir sendt ut? Her er sporingslinken om det hjelper. Endret 7. juni 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Slik eg har observert Posten, er det lite håp. Mitt inntrykk er at postpakker (servicepakke, ekspress er noko anna) gjer bare eit "hopp" kvar dag. Eit hopp er ny informasjon på sporingssida, t.d. at den har kome til ein ny terminal, eller er på postkontor. Eg kan godt ha ei pakke som er registrert på terminal i Bergen kl 06:00, den blir ikkje køyrt ut til postkontor før neste dag (altså over 24 timar). Eg jobbar ikkje i posten, dette er bare det eg har observert frå eigne pakker, og pakker eg sporar opp i jobben min (som er ein god del). Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Søren! Jaja, jeg får gå og se uansett! Er ikke lange reisen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå