Janmayen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg og et par andre kompiser skal til Sweden rock i morra. Er erfaren Roskildegjenger, men dette blir første festival utenfor roskilde. Tenkte å høre om noen har noen spesifikke tips angående sweden rock. Jeg ser det er to festivalcamper, en som heter Rockerdise og en annen som ikke heter rockerdise. 1. Hva er forskjellen på disse to? Vi trodde det åpnet på Onsdag. Og at vi tidligst kunne være der da. Derfor drar vi i morgen etter jobb(bil), og tenkte å finne en campinghytte på halvveien og sove der til onsdag. 2. Er det no vits å være der allerede i morgen(tirsdag kveld)? 3. Andre generelle tips angående denne festivalen? Får jeg noen overraskelser i forhold til mitt andre hjem, Roskilde? Ps. Har en ekstra billett og plass i bilen. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg og et par andre kompiser skal til Sweden rock i morra. Er erfaren Roskildegjenger, men dette blir første festival utenfor roskilde. Tenkte å høre om noen har noen spesifikke tips angående sweden rock. Jeg ser det er to festivalcamper, en som heter Rockerdise og en annen som ikke heter rockerdise. 1. Hva er forskjellen på disse to? Vi trodde det åpnet på Onsdag. Og at vi tidligst kunne være der da. Derfor drar vi i morgen etter jobb(bil), og tenkte å finne en campinghytte på halvveien og sove der til onsdag. 2. Er det no vits å være der allerede i morgen(tirsdag kveld)? 3. Andre generelle tips angående denne festivalen? Får jeg noen overraskelser i forhold til mitt andre hjem, Roskilde? Ps. Har en ekstra billett og plass i bilen. Da jeg var der var det en campingplass for telt og en for campingvogner/biler. Det mest idiotiske med Sweden Rock er at man må betale for campingplassen. Maten og drikken er dyr i forhold til andre festivaler (nå har jeg aldri vært på Roskilde, men jeg mener å huske å bli fortalt at det ikke var så dyrt der i forhold til Norge.) Teltplassen er relativt nært konsertområdet, beboere utenfor festivalområdet tilbyr bruk av toalett og varme dusjer. Jeg tok meg èn dusj da jeg var der, og det var verdt de 25 kronene jeg betalte for det fordi det var ganske støvete da. Det er alltid greit å være på plass med en gang man har mulighet til det. Det å slippe å lete etter bra teltplass, gjerne snuble over problemer med å gruppere seg sammen, stresse for å få ting på plass før første konsert begynner etc er konge Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Oki, takk for tipsene =) Noen flere som kan avklare dette med de to campingplassene? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har ingen spesifikke råd ang. festivalen, men ser på lineupen og kan gi deg noen tips om band som jeg anbefaler at dere ser. Slayer og Opeth burde være selvsagte. Fantastiske liveband begge to. Hvis dere er Guns N'Roses-fans, unngå denne konserten. Suicidal Tendences og Mustasch kan være kule band å få med seg. Og... få med dere Anvil. Bare for underholdningens del! Lenke til kommentar
Janmayen Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg skal selvsagt på Anvil =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvis dere er Guns N'Roses-fans, unngå denne konserten. Hva slags tøys er dette? Lenke til kommentar
mortania Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har ingen spesifikke råd ang. festivalen, men ser på lineupen og kan gi deg noen tips om band som jeg anbefaler at dere ser. Slayer og Opeth burde være selvsagte. Fantastiske liveband begge to. Hvis dere er Guns N'Roses-fans, unngå denne konserten. Suicidal Tendences og Mustasch kan være kule band å få med seg. Og... få med dere Anvil. Bare for underholdningens del! Det er klart det blir obligatorisk VM i venting når Axl er med, men etter hva jeg har hørt fra folk som var og så dem i Bergen var det opplagt verdt ventingen. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvis dere er Guns N'Roses-fans, unngå denne konserten. Hva slags tøys er dette? Er dette virkelig det du vil huske Guns N'Roses for? Ingen av de originale bandmedlemmene er igjen, Chinese Democracy-plata sugde og Axl Rose har hittil i år truet med å forlate scenen flere ganger og også dukket opp 3 timer for sent til enkelte konserter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå