Jonzki Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg var ute å kjørte, og så gikk jeg tom for olje og motoren hurket og stoppet. Deretter fylte jeg på med olje og begynte å kjøre. Motoren oppfører seg rart og jeg vet ikke hva som har skjedd / hva jeg bør gjøre for å få minst mulig skade på motoren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) For å påføre minst mulig skade på motoren bør du la være å bruke den til du har snakket med en fagperson. Endret 7. juni 2010 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Du kan ha skadet både stempel/sylinder og/eller bærelager. Hva vil prisen være på å bytte begge disse? ca. snakker vi 1k, eller 6k? Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Den har vel skjært seg. Koster litt å bytte, du kan jo f. eks. sjekke på mc-deler.no. Rundt 3-4 tusen koster vel en sylinderpakke Dersom du går tom for olje eller oljetrykket forsvinner skal du straks stanse motoren og ikke finne på å starte den igjen før problemet er utbedret Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Når jeg skjærte min var det bare stempelett som røk, dette kan ha skjedd med deg også, siden sykkelen gikk etter at det hadde skjedd. Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Koster ikke 3-4k for ny orginal sylinder osv. Koster som regel 1500-2000 for ny sylinder som erstatter den orginale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå