Gå til innhold

Trenger tips til parkering i Oslo

Dimitrij

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig usikker på om dette er riktig sted i forumet for å spørre, så moderator får flytte om nødvendig.

Jeg trenger litt hjelp angåene parkering i Oslo. Jeg skal jobbe på kontraskjæret noen dager i sommer fra fredagen av og tenker å kjøre til Oslo(Bor i Horten). Men hvordan funker det med parkering? Er det noen plasser som er gratis nærme kontraskjærparken? Parkeringshus frister ikke siden det blir hinsides dyrt etterhvert. En mulighet er å parkere ved leiligheten til en kamerat på majorstua, men der er jeg ikke sikret parkering siden det er først til mølla.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det dagtid? Da er det som oftest betaling i gatene i oslo. Blir færre og færre steder i gatene med gratisparkering. Etter 17 er det ofte gratis i boligområder, men desto vanskeligere å finne ledig plass. Er ikke det letteste sted i oslo å finne parkering du har valgt å jobbe!

Endret av No14
Lenke til kommentar

Kan ikke regne med å få gratis parkering noe sted i nærheten av Oslo sentrum.. Det er svindyrt og nesten umulig å få plass i parkeringshusene til over 60 kr/timen til og med. Du må komme TIDLIG, så kan du være heldig.

Lenke til kommentar

Det er veldig definitivt ikke noen form for gratisparkering i kvadraturen, Det er i det hele tatt svært få plasser du har lov til å stå lengre enn 2 timer som ikke er i parkeringshus.

Vestbanetomta blir nok det billigste og enkleste alternativet, alltid noe ledig der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...