Dimitrij Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg er veldig usikker på om dette er riktig sted i forumet for å spørre, så moderator får flytte om nødvendig. Jeg trenger litt hjelp angåene parkering i Oslo. Jeg skal jobbe på kontraskjæret noen dager i sommer fra fredagen av og tenker å kjøre til Oslo(Bor i Horten). Men hvordan funker det med parkering? Er det noen plasser som er gratis nærme kontraskjærparken? Parkeringshus frister ikke siden det blir hinsides dyrt etterhvert. En mulighet er å parkere ved leiligheten til en kamerat på majorstua, men der er jeg ikke sikret parkering siden det er først til mølla. Noen tips? Lenke til kommentar
No14 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Er det dagtid? Da er det som oftest betaling i gatene i oslo. Blir færre og færre steder i gatene med gratisparkering. Etter 17 er det ofte gratis i boligområder, men desto vanskeligere å finne ledig plass. Er ikke det letteste sted i oslo å finne parkering du har valgt å jobbe! Endret 7. juni 2010 av No14 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 er vel gratis parkering med Uranienborg kirke, men det er jo førstemann til mølla prinsippet. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kan ikke regne med å få gratis parkering noe sted i nærheten av Oslo sentrum.. Det er svindyrt og nesten umulig å få plass i parkeringshusene til over 60 kr/timen til og med. Du må komme TIDLIG, så kan du være heldig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 Takker for tips. Jeg skal prøve å finne plass utafor leiligheten til en kamerat. Blir det snaut med plass tar jeg toget de resterende dagene tror jeg. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det er veldig definitivt ikke noen form for gratisparkering i kvadraturen, Det er i det hele tatt svært få plasser du har lov til å stå lengre enn 2 timer som ikke er i parkeringshus. Vestbanetomta blir nok det billigste og enkleste alternativet, alltid noe ledig der. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2010 Hadde glemt at jeg må gjennom 2-3 bomstasjoner hver vei også, så da blir det tog gitt. Det blir ca. like dyrt og mer lettvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå