Gå til innhold

[AoC]Input fra erfarne spillere angående klasse.

Anbefalte innlegg

Lastet ned AoC forrige helg for og spille trial. Ble hooked og kjøpte spillet med en gang. Spillte opp en Barb til 27 men fant ut at jeg ønsker å ha litt mer group utility. Nå spiller jeg Bear Shaman, men det er veldig mange forskjellige meninger ute å går. Største problemet mitt er at mye a whine trådene ang BS er fra 2008, 2009 etc.

Det jeg lurer på er hvordan gjør BS det endgame, mine interesser ligger innenfor alt det spillet kan tilby, jeg ønsker å drive med PvE men jeg vil ha en klasse hvor jeg kan gjøre det bra i PvP også uten å bli for begrenset av klassen. Hva er deres tanker om Bear Shaman?

Endret av Hoon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Litt sent å svare, men skal gi deg noen inputs fra en som har spilt BS en stund.

Kjempe grei Group class, du har heals (grønn og blå + bigheal), debuffs (-x armor, stacker 5x ganger), aoe debuffs/buggs (micromanagement).

End game, er et must, du har Holy Clencing, noe som er ekstremt nytting på Raid bosser (Wing 2 f.eks), plus div. andre ting og tank.

Esktremt OP 1 vs 1 i PvP, greit å ha i gruppe, men ToS er bedre der.

Kort fortalt, du kan gjøre alt med BS, uten store problemer.

Lenke til kommentar

Bear Shaman er en chr du ALTID vil finne plass til i en gruppe. Det er en veldig allsidig healer, noe som igjen gjør den kjempeartig å spille.

Og du behøver ikke lete etter Holy Cleansing som nevnt over her, siden det er det kun PoM som har, ikke BS.

Trur nok kanskje også litt av grunnen til at det er lite whines fra de som spiller BSr nå er at klassen er balle hard så om noe skjer så vil de bli nerfet noe :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Bear Shaman er en solid klasse og lett å finne gruppe med også er den morsom å spille fordi du må gjøre så mye hele tida når du spiller.

For en litt mer avslappende spillestil passer de rene casterene: Necro, PoM, Demo eller Tos.

Jeg gjorde forresten nøyaktig det samme som trådstarter - min første rolle var en Barbarian som jeg spillte opp til level 18 elns og så byttet jeg til Bear Shaman. ;)

Endret av blackbrrd
Lenke til kommentar

Bear Shaman er en chr du ALTID vil finne plass til i en gruppe. Det er en veldig allsidig healer, noe som igjen gjør den kjempeartig å spille.

Og du behøver ikke lete etter Holy Cleansing som nevnt over her, siden det er det kun PoM som har, ikke BS.

Trur nok kanskje også litt av grunnen til at det er lite whines fra de som spiller BSr nå er at klassen er balle hard så om noe skjer så vil de bli nerfet noe :D

Oh, haha, tok helt feil med HC der ja, takker for rettelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...