Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Transmedia.no - har de avviklet?


Anbefalte innlegg

Har Transmedia avviklet driften? tatt ferie? syk? eller bare yter de bare dårlig service?

 

3 uker siden jeg bestilte fra dem, og ikke sett eller hørt noe. Har prøvd å ringe, samt sende et par mailer. Jeg har i utgangspunktet tro på at alt har en naturlig forklaring. Men ser blant annet at de har vært aktive på forumet inntil 10 dager etter min bestilling, og dersom de var ute etter å opptre med litt service kunne de besvart meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan!

 

Jeg gjorde et søk på firmaet ditt i diverse forum også. Det var nok ikke enstemmig positive tilbakemeldinger. My gikk vel på leveringstiden av diverse varer. Når jeg da hadde ventet 3 uker uten noen form for tilbakemelding, og i tillegg hadde sendt en del mailer uten å få svar. Så begynner selv jeg å bli misstenksom på hvor seriøs firmaet er.

 

Jeg har hele tiden valgt å stole på at dere ordner opp, men jeg savner virkelig en tilbakemelding på ordrestatus, og her kan kanskje dere bli bedre. Ja jeg er kjent med at det til tider kan være travelt, og at man da prioritere å jobbe fremfor å svare alle mailene. Men det koster dere bare ett min. å svare at "vi har ikke på lager og det vil kunne ta opp mot 3 uker før vi har varen her hos oss". Da hadde jeg visst status og sluppet å gå rundt å lure på om hva som skjer.

 

Husk at dere tjener ikke penger først og fremst på alle nye kunder, men de kundene som handler igjen og igjen hos dere. De vil forsvinne dersom de opplever bedre kundebehandling hos andre.

 

Jeg fikk til slutt svar på telefonen hos dere og dersom varen dukker opp her neste uke så vil jeg fremdeles ha tillit til dere. jeg avslutter denne tråden, og når du får tid håper jeg du kan hjelpe meg med å svare her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1235296

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg ser at det er mange som har delte erfaringer med TransMedia og at det er en del gamle tråder på dette emnet. Men jeg vil mer skrive en advarsel til de som har tenkt og handle i denne butikken. Saken er den 7 august 2013 handlet jeg for 10 405 Kr i denne nettbutikken. det gikk noen dager så kom det en mail med spørsmål om min bestilling ca 12 august alt virket ok. men så tok det lang tid før jeg hørte noe fra de. Til deler av min bestilling startet og komme i posten. Så var vi kommet til den 26 september da hadde jeg fått spilleren jeg hadde bestilt men ikke ryggekameraet. Så jeg skrev mail den 26 september og etterlyste det men fikk ikke noe svar. Så ventet jeg til den 6 desember med og purre på om dette ryggekameraet. Da fikk jeg til svar at de ikke viste at det var et problem med min levering og at det skulle bestilles på nytt til meg. Så jeg ventet på nytt på varen min men ikke noe kom. Så den 10 februar purret jeg på nytt. Men denne gangen ville jeg ha pengene mine tilbakebetalt med renter ga de en ukes frist på og ordne opp. Men har enda ikke fått så mye som et svar. Det er snakk om 895 Kr med renter. Så jeg lurer på om dette er en nettbutikk med dårlig likviditet siden det virker som de ikke har midler til å gjøre opp får seg. Så jeg vil på det sterkeste ikke anbefale noe og handle der om så vær ikke betal varene før du har fått de på posten. Når det gjelder kundebehandlingen så er den langt bak mål. Når du skriver mail og får arrogante og useriøse svar så kan ikke jeg som kunde si at jeg får lyst til og handle i denne nettbutikken. Jeg ser på div form at det er en rød-tråd i det hele alle som skriver om TransMedia har opplevdd de samme problemene som meg. Og jeg ser at han som driver TransMedia også kommer med de samme tull svarene på de samme forumene som kundene hans skriver på. Skal man drive en seriøs virksomhet så må man forstå at det er kunden man lever av har selv drevet med handel nå i 22 år og har aldri opplevd maken til dårlig behandling av kunder som denne nettbutikken har.
Nå er min tålmodighet oppbrukt så jeg anmelder TransMedia for svindel da de har tatt betalt for en vare som de ikke har tenkt og levere. Er det noen andre der ute som har bestilt varer og ikke fått de så kan vi kjøre en felles sak på det.
Vil tro at TransMedia vil skrive en kommentar på dette i lik stil med det han pleier i stede får og ordne opp med kundene sine. En ting er sikker jeg kommer aldri til og handle noe i denne butikken en gang til. Ebay har de samme varene og er mer pålitelig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Flere med dårlig erfaring, 1 november 2014 bestilte jeg vare for kr 4995,-

etter gjentatte forsøk med å få kontakt pr mail,sms og telefon fikk jeg endelig svar på telefon.

Da lovet daglig leder Stian Johan Kringlebotten å svare på mailen mine umiddelbart, som selvfølgelig ikke skjedde.

siden jeg syntes t jeg hadde vært mer enn normalt tålmodig sendte jeg en mail hvor jeg avbestilte og ba om tilbakebetaling umiddelbart.

Da våkner han til liv og sender en mail hvor han sier varen skal komme på torsdag eller kanskje tirsdagen etter.

Nå har det gått ytterligere to uker uten spor av vare. Jeg har også bedt om tracking info for å kunne følge osv... men han svarer ikke.

Etter det jeg kan forstå har de ikke varen og har ikke til hensikt å gjøre opp for seg.

Jeg kommer til å gjøre som ovennevnte og anmelde Stian John Kringlebotten for svindel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...