Notatblokk Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Var ute og fløy på fredag, og er forkjølet. Sovnet på flyet og da jeg våknet opp hadde jeg en "luftboble" i begge ørene. Å holde for nesa og blåse funket fint for å ta bort den venstre, men det høyre er fremdeles borte :-( Jeg kan høre litt, men veldig redusert. Er det noen måte å få vekk den bobla litt raskere, eller må jeg bare smøre meg med tålmodighet? Tar det lenger tid fordi jeg fremdeles er syk? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har du prøvd å gjespe veldig kraftig? det pleier å hjelpe for meg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Ja, hva tror du? Men ja, jeg har det skjer ingenting i det høyre øret, bare det venstre. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Antar at kanalen rett og slett er tett p.g.a forkjølelsen din, og derfor får du ikke trykkutlignet så fort som du ønsker. Du kan vurdere nesespray eller saltvannsskylling for å åpne kanalen og lette på trykket. Lenke til kommentar
Gjest iglesias Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg tygger alltid tyggegummi for å åpne dotter i ørene. Ikke alltid det funker, men du har sikkert prøvd det allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå