Gimlisonofgloin Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 har nylig fått meg en sony minidisc, noen som vet om noen spesiell programvare som er egnet til å overføre musikk til denne fra denne? Sony reklamerer også med at det skal være mulig å overføre 320minutter med musikk på en minidisc dc, er det mulig ? Lenke til kommentar
jokki Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 jepp det skal være mulig og få 320 min på en md med longplay funksjonen. Den gjør at kvaliteten blir en del dårligere. Hvor mye ga du for den md-en forresten??? Lenke til kommentar
macrules Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Sikkert mulig å overføre 320 min musikk. Men det blir som med mp3. Desto lavere bitrate desto mer musikk men også desto dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 fullt mulig det. forresten så fulgte jo all programvaren med mindiscen. Hvis du ikke kjøpte net-md ¨må du ta opp på gamle måten, men det er fortsatt mulig å få 320min på discen. velge LP4. hvis du har net-md går alt av seg selv nesten. bare å trykke på sangene du vil ha. enklere kan d ikke bli.... Lenke til kommentar
DinMOR Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 har nylig fått meg en sony minidisc, noen som vet om noen spesiell programvare som er egnet til å overføre musikk til denne fra denne? Sony reklamerer også med at det skal være mulig å overføre 320minutter med musikk på en minidisc dc, er det mulig ? Hvilken modell? Du må bruke sony sine medfølgende programvare, men velg den nyeste versjonen av OpenMG eller Sonicstage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå