Lomaxz Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har fått meg en HTC Desire, og sitter på abonnementet Ludo vinner med datapakke. Når jeg er ute og bruker mobilt nettverk får jeg bare H ikonet, eller E ikonet. Men aldri 3G ikonet.. Er det noe spesielle instillinger jeg må fikse på for å få dette til? Bor mitt i Oslo, så 3G burde være tilgjengelig. Har hentet internett instillinger fra ludomobil.no, men wap instillingene får jeg ikke til å fungere. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) hsdpa/hspa og edge du tenker på? Endret 7. juni 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 hsdpa/hspa og edge du tenker på? Ja, får bare de to. Men skal vel være mulig med 3G også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 hsdpa/hspa og edge du tenker på? Ja, får bare de to. Men skal vel være mulig med 3G også? H betyr HSDPA, også kalt Super-3G >> 3G. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Ahh oki . Sier noe om min viten om mobilt nettverk.. Så bare i bruksannvisningen at det er ett eget 3G symbol også som jeg ikke har observert på telefonen, derfor jeg lurte. Men takk for infoen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå