nexus555 Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Den var veldig digg, men litt langt i reise for meg. Bor på vestlandet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hva med kanskje denne fra Tiger. Dog usikker på størrelsen på den. Prisen var kanskje noe stiv? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i bagger som ser slik ut? Nettbutikk eller en butikk nær Oslo. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Ikke umulig at du finner noe hos Steffen Eftf. Ville nok dratt innom butikken i Akersgata. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Takker Det så ut som de muligens hadde de jeg lette etter. Nå går vel trolig resten av sommerbudsjettet. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hei forumet! Jeg er desperat etter noen solbriller, men etter en god del googling er jeg fortsat der jeg startet. Jeg og en kompis så Terminator 2 for X gang og ble oppslukt av de brillene Sarah Connor hadde på seg, men som alle briller brukt i film er det merkevare og koster to sjeler og alle bein i kroppen din. Nok snakk, dette er brillene jeg leter etter Uansett hvor disse er blitt observert ( også internationale nettbutikker, ebay, amazon ) så er jeg interessert, så lenge prisen ikke overstiger 5-600 norske. Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvor får jeg tak i tight jeans for gutter? Hvilke butikker burde jeg ta en tur innom? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Uansett hvor disse er blitt observert ( også internationale nettbutikker, ebay, amazon ) så er jeg interessert, så lenge prisen ikke overstiger 5-600 norske.[/b] Får jo ikke ordentlige briller av litt kvalitet til den prisen, eller? Ville kjøpt orginale, fake sucks. @CannaBanna nudies thin finn modell er ganske tight, de får du hos Carlings feks. Ellers så er det mange her som har god erfaring med Cheap Monday. Tror du får det hos Carlings også, men er ikke helt sikker. De har også en avdeling hos Steen og Strøm. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Cheap Monday anbefales på det varmeste, jeg bruker nesten kun det merket. Carlings fører nok ikke Cheap Monday (ikke i Tromsø i alle fall), men du får det på et par andre butikker; Sole Service Freudian Kicks Pepper (Bergen) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tror jeg må skaffe meg en Cheap Monday bukse, prisene er vel ikke helt feil heller? Tenkte meg en runde i morgen å se på litt klær og kanskje handle noe. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Prisene er høyst fortreffelige. Mange tror at med lav pris medfører lav kvalitet, men det synes ikke jeg er tilfellet her. Har hatt fem bukser fra Cheap Monday som har blitt brukt mye, og det eneste som har blitt ødelagt er en beltehamp (?) på en av buksene. Slå til! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Uansett hvor disse er blitt observert ( også internationale nettbutikker, ebay, amazon ) så er jeg interessert, så lenge prisen ikke overstiger 5-600 norske.[/b] Får jo ikke ordentlige briller av litt kvalitet til den prisen, eller? Ville kjøpt orginale, fake sucks. Nå er ikke jeg stinn av gryn og var ute etter fake av nettopp den grunn. Jeg vil ikke ha kvalitet eller briller som varer til jeg dør, jeg vil bare ha et par som ligner de i filmen, eller de på bilde nummer to. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hvis du ikke finner noe på ebay ol så ville jeg skrevet ut bildet og gått til div optikere og hørt om de har eller vet hvor man kan skaffe de. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Hva med kanskje denne fra Tiger. Dog usikker på størrelsen på den. Prisen var kanskje noe stiv? Litt stivt for meg som ikke har jobb, men en ukelønn på 200 kr. Hahaha. Jeg er ikke fra Bærum, men vestlandet vet du. Tenkte meg noe canvas aktig. Som kan passe til en grønn chionos short og en mørkeblå pique. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Noen som vet hvor jeg kan få tak i bagger som ser slik ut? Nettbutikk eller en butikk nær Oslo. Rart at du ikke har sett den på Asos hvor bilde er tatt fra. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Tror de har lin-dresser på H&M, men ikke sikker. Skal innom den i Bogstadveien i dag, så kan sjekke. Aner ikke hvordan H&M dressene er på kvalitet da. Hva med kanskje denne fra Tiger. Dog usikker på størrelsen på den. Prisen var kanskje noe stiv? Litt stivt for meg som ikke har jobb, men en ukelønn på 200 kr. Hahaha. Jeg er ikke fra Bærum, men vestlandet vet du. Tenkte meg noe canvas aktig. Som kan passe til en grønn chionos short og en mørkeblå pique. Bare å skaffe seg jobb det da Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Her har de lindressen fra h&m til på salg til bare 400 kr http://shop.hm.com/no/outletshoppingwindow?dept=SALE_HERR_OVE_JACK&shoptype=O Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Har en lindress fra H&M selv. Kvaliteten er bra den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 At kvaliteten er bra er nok å ta litt vel hardt i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå