Henrik C Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Du er på mote og velvære-delen av forumet Prone.. Lenke til kommentar
Jerrgul Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Du er på mote og velvære-delen av forumet Prone.. Åja ^^, Da får jeg bare beklage, så bare kjapt gjennom de siste innleggene som var oppdatert Endret 10. juni 2010 av Prone Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Noen som har noe tips til plasser som selger hvite/grå sjorter som har fine priser? Skal brukes til sommerne nå. Endret 10. juni 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har noe tips til plasser som selger hvite/grå sjorter som har fine priser? Skal brukes til sommerne nå. Kommer helt ann på hvor du bor. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ingen butikkkjeder som har noen greie priser? Og nermeste handleplass er Haugesund. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Kjenner ikke til shopping mulighetene i Haugesund gitt. Så de hadde dressmann der, men det anbefaler jeg overhodet ikke. Dårlig kvalitet og passform. http://www.tailorstore.no/ kunne jo hvert en ide? Har ikke erfaring derifra selv, men flere her på forumet som er veldig fornøyde. Bare få en annen person til å ta målene dine så blir det helt korrekt. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvor får jeg tak i disse, eller i like farger? (Stavanger Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Rolfsen eller Geddon Male er vel de to jeg kommer på som fører noe av PRL. Høyer har litt, men tror ikke de har genserne inne. Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvor får jeg tak i noen kule singlet'er til under 250? Ikke sånne kjedelig hvite som de har på H&M altså.. Helst ikke sånn " tighte " singlet'er Lenke til kommentar
thrice Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 ^ Vailent har singleter som kan passe hva du er ute etter. De selges på Carlings, Urban og Volt. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som har noe tips til plasser som selger hvite/grå sjorter som har fine priser? Skal brukes til sommerne nå. Hvite og grå skjorter er jo basic, så de er jo ofte ikke så dyre uansett. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Noen som vet om norsk nettbutikk hvor jeg får tak i disse Ray-Ban? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som vet om norsk nettbutikk hvor jeg får tak i disse Ray-Ban? Vet ikke om noen nettbutikker... Men det er jo standar hos optikerne. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Lilla chinos - Morris Nettbutikker eller aller helst fysiske butikker i Oslo eller kjeder som finnes de fleste steder. (kikka litt rundt på nettet, ja. finner ikke noe som er helt tilsvarende. Enten feil farge-nyanse eller passform) Endret 14. juni 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg så sånne på en butikk som har masse sånne "chinos" som de kaller det. Det var inne på Arkaden, kanskje andre etasje? :S Det var hvertfall chinos i vinduet, og det var et bord i midten av butikken som var stappet med bukser. Ganske liten butikk, kanskje 15-20 kvm. Vet ud hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 De fører vel Morris hos Volt. Kanskje de har det der. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg skal ut å reise om et par uker, og trenger derfor en liten bag/veske. Tenkte jeg skulle ha grønn chinos short, mørke blå pique (ser egentlig ut som svart). Tenkte noe alla dette: Min lenke Min lenke Min lenke Helst norske nettbutikker, og baggene må ikke være for store. Ikke oversized som de to siste eksemplene. EDIT: Det kan også være aktuelt med en ryggsekk i samme stoff/stil. Endret 15. juni 2010 av MM2 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Jeg så sånne på en butikk som har masse sånne "chinos" som de kaller det. Det var inne på Arkaden, kanskje andre etasje? :S Det var hvertfall chinos i vinduet, og det var et bord i midten av butikken som var stappet med bukser. Ganske liten butikk, kanskje 15-20 kvm. Vet ud hvilken jeg mener? Nei, men jeg klarer sikkert å finne det ut De fører vel Morris hos Volt. Kanskje de har det der. Takk for bra svar! Skal sjekke det ut når jeg skal innover til oslo neste gang Må bare finne ut hvor Volt ligger.(sjekker hjemmesida) Endret 15. juni 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg skal ut å reise om et par uker, og trenger derfor en liten bag/veske. Tenkte jeg skulle ha grønn chinos short, mørke blå pique (ser egentlig ut som svart). Tenkte noe alla dette: Min lenke Min lenke Min lenke Helst norske nettbutikker, og baggene må ikke være for store. Ikke oversized som de to siste eksemplene. EDIT: Det kan også være aktuelt med en ryggsekk i samme stoff/stil. Ingen som har tips? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg er veldig glad i min Mulberry Clipper tror de har den i Mulberry butikken i Akersgaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå