ertestuing Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Takker for svar ang. grå rådenim Naked And Famous har noen grå jeans. Selges på Karmaloop. N&F Grey Selvedge Weird Guy Var akkurat noe sånt jeg var ute etter. Noen butikker i Norge som selger disse eller lignende? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fordi det hverken er pent eller har noe god kvalitet. Jaja... Beklager forsøket på å hjelpe et medmenneske i nød. eawhhes det går vel sikkert greit vil jeg tro, man lærer så lenge man lever. haha tullinggg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det samme kan sies om deg, ettersom du anbefalte de to jævligste butikkene i landet. Lenke til kommentar
MST Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Shortser ala denne i oslo til under 400kr? ( evt. under 500kr ) Hvilke butikker? Endret 8. juni 2010 av MST Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Mest sannsynlig. Regular fit. Gode for prisen. Har 3 stk selv i ulike farger. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det samme kan sies om deg, ettersom du anbefalte de to jævligste butikkene i landet. hawh det var da svært Jeg tulla med tulling vaffal! og jeg er ikke no tulling Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skulle gjerne hatt en beige trench/peacoat i prisklassen 1500-2000 av den sommerlige typen, tips? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Sjekk ut Asos og Yesstyle(små størrelser) for trench. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Hvor fine fedoras (heter det det?) som funker til dagligbruk? er ikke så glad i å kjøpe på nett, og de få jeg har funnet når jeg har tittet rundt har ikke gått lenger opp i størrelse enn Large, og jeg trenger XL ( ) noen som vet? Vil helst ikke kjøpe på nett, ettersom jeg ikke er gammel nok. slike jeg leter etter, ikke for mafia looking: --------- http://img40.imageshack.us/i/lghip06.jpg/ som sagt fant jeg noen, men husker ikke hvilken butikk. men det er egentlig det samme, for de de hadde var veldig kjedelige, pluss de gikk bare opp i L. Endret 9. juni 2010 av ZtriCk-T Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Finns jo noen på H&M Husker ikke helt, men tror de var noe á la denne http://menstyleblog.files.wordpress.com/2009/04/fedora_hat.jpg Lenke til kommentar
cfn Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Lord & Lady har akkurat blitt lagt ned. Finnes det steder hvor man får tak i tilsvarende klær i Tigerstaden? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Lord & Lady har nå flyttet fra de gamle lokalene og ønsker deg velkommen i den nye forretningen, i Paleet shoppingsenter. - http://www.lordandlady.no/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Huh? Den har da ligget på Paleet lenge... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Haha, den misforstod jeg kraftig. Trodde først du reagerte på hvor jævlige ting som blir solgt der, så jeg var nødt til å google det. Såg jo ut til å ha mye pent. De har vårrengjøring nå, 70% på alle varer. Løp & kjøp! Lenke til kommentar
cfn Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Butikken på Paleet har blitt lagt ned, var en lapp på døra når jeg skulle innom der forrige lørdag. Utrolig kjedelig, var en av mine absolutte favoritter i Oslo. Endret 10. juni 2010 av cfn Lenke til kommentar
Jerrgul Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvor får jeg tak i kinaputter som Tigerskott etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå