nexus555 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Så vidt jeg vet, finnes det ingen tråd som dette. Synes egentlig det blir opprettet litt for mange tråden bare om dette. Tenkte jeg kunne begynne med spørsmål jeg har. Noen som vet hvor jeg får tak i dress shorts i svart? (Andre butikker enn HM) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dressmann og Jack & Jones : 9 Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 flanellskjorter som ikke koster flesk? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Det spørs jo hva du synes er dyrt og ikke dyrt. Vet at Carilings har en del i prisklassen 500-800 kr. Men årstiden er jo ikke akuratt den beste å kjøpe på. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Flanell på sommeren? Du må jo være innlagt på psykiatrisk. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Til deg som er ute etter dressshorts. Kjøp en dressbukse og få en skredder til å legge den opp til den lengden du ønsker. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ...converse sko i norge? i stavanger eller nettbutikk Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ...converse sko i norge? i stavanger eller nettbutikk http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=83 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dressmann og Jack & Jones : 9 Veldig gode tips om hvor man ikke skal kjøpe noe som helst. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dress-shorts i det hele tatt..? Om du må så er det betraktelig bedre og dra et sted hvor de vet hva de snakker om. Husker House of Singles ble nevnt som er godt alternativ uten og blakke seg ut. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 ...converse sko i norge? i stavanger eller nettbutikk De har en del på Dna shoes. Både i byen og på kvadrat. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Dressmann og Jack & Jones : 9 Veldig gode tips om hvor man ikke skal kjøpe noe som helst. Hvorfor? : O Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Fordi det hverken er pent eller har noe god kvalitet. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hvor får jeg tak i grå rådenim(?) Har et par fra Tos, men de er blitt for små. Noe ala denne fargen: http://www.individualsole.com/wp-content/uploads/2009/07/caliroots-grey-denim-5.jpg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Carlings har vel Rådenim om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Filippa K hadde også noen grå bukser for et par sesonger siden, men de var vel ikke rådenim. Har også et par fra Whyred, kan se om de har noe. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Det spørs jo hva du synes er dyrt og ikke dyrt. Vet at Carilings har en del i prisklassen 500-800 kr. Men årstiden er jo ikke akuratt den beste å kjøpe på. Når jeg tenker på flanellskjorter tenker jeg vel mest på hvordan den ser ut. Det "flanellmønstret". Den her er ikke no spes varm. Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Naked And Famous har noen grå jeans. Selges på Karmaloop. N&F Grey Selvedge Weird Guy Endret 8. juni 2010 av Tablespoon Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fordi det hverken er pent eller har noe god kvalitet. Jaja... Beklager forsøket på å hjelpe et medmenneske i nød. eawhhes Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Fordi det hverken er pent eller har noe god kvalitet. Jaja... Beklager forsøket på å hjelpe et medmenneske i nød. eawhhes det går vel sikkert greit vil jeg tro, man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå