thres93 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg har en DVD- rom (SATA) på stasjonæren min som ikke fungerer helt. Den opner og lukker seg fint og "leser" av cd'ene. Men når jeg dobbelklikker på dvd'rommen inne på "Min Datamaskin" så opner den bare seg og er tom... den leser ikke av cd'en Har sjekket BIOS'en og den er aktivert. Er det noe jeg må stille på inne på kontrollpanel? Testet med en annen cd-rom som min bror har og den fungerte ikke heller. Takker på forhand Endret 7. juni 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Prøvd med en rense-cd? Hvis ikke det hjelper så er nok dvd-rommen defekt. Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Skjer med alle cd'er.. Endret 15. juni 2010 av Resell4 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Skjer det samme med DVD plater ? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Hva hjelper vel det når: This video has been removed by the user. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå