CapitalSheep Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Satt å så på noen tilbud fra komplett da jeg la merke til dette "tilbudet". Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 ser på google cache av siden 29mai at den faktisk var 890kr da også. antar de har bommet på feltene og skal bli 795 og førpris 890. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kjøp mens det enda er billig!! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det har vel vært slikt prissurr på Komplett de siste 2 årene men enda en tråd skader jo ikke. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kjøp 1, betal for 2. Det skulle også vært med. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 (endret) Veldig bra at dere gir oss et spark bak ;-). For å forklare litt hvordan ting fungerer og hvorfor det noen ganger blir feil: Feltet hvor førprisen står er en tekst som skrives inn manuelt når produktet legges på f.eks. en kampanjeside (slik som SuperWeekend). Nå-prisen du ser nedenfor er styrt av et ERP-system, i vårt tilfelle SAP, som setter en ny pris ut fra definert dato. I dette tilfellet har produktene blitt lagt opp med førpriser, men rabattene ikke trådt i kraft av uviss grunn (skyldtes antagelig SAP på et eller annet nivå). Andre ganger hender det våre butikkansvarlige blingser og legger inn feil førpriser (fort gjort når du legger inn 50-100 produkter). Det er også et tredje tilfelle hvor rabattnivået (prosent-splashen) ikke stemmer overens med nå-pris kontra førpris. Det kan skyldes både det overstående, men også at SAP runder opp/ned på rabattprosenten (og det er ikke alltid så lett å forutse). Håper det var oppklarende, men fortsett gjerne med noen spark i vår retning dersom dere finner feil :-) Endret 8. juni 2010 av Komplett-Marius Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Aha, dere har et slikt system som styrer brukerne og ikke omvendt ja. Det må være kjipt Har dere noen planer om å overvinne systemets krefter eller eventuelt skaffe et nytt system dere kan få kontroll på? Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Å, jada, der er jo bare bare å bytte et system som SAP. Det er jo "ingen" som bruker det Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Skal forsåvidt være sagt at jeg har benyttet meg av noen veldig gode pristilbud fra Komplett, men da selvfølgelig med mye lavere "nå"-pris. Lenke til kommentar
Komplett-Marius Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nå er prosessen med før/nå-priser automatisert (hentes fra SAP), så nå skal det ikke bli flere feil! :-) Marius Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Å, jada, der er jo bare bare å bytte et system som SAP. Det er jo "ingen" som bruker det SAP suger svett hestepung! Skal vi legge inn utgiftsrefusjon må vi først bruke IE, og i IE må vi så kjøre Citrix, hvor vi så får tilgang til SAP. Jeg holder på å spy hver gang jeg gjør det og vurderer å kreve Edda for risikotillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå