aafk Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 "Du skal hjelpe til med å utvikle et bestillingssystem for neste års Grand Prix i Tyskland. Det skal produseres t-skjorter i ulike varianter til ulik pris. Velg mellom ulike størrelser. Og en spesiell CD med musikk av tidligere Grand Prix - vinnere. Er kunden medlem av den norske Grand Prix klubben skal man få 10 % rabatt. Det skal registreres personalia på kunden, slik at effekten skal kan sendes i posten. Lag et brukervennlig system som håndterer bestillingen, og regner riktig pris. Velg selv pris på produktene. Legg vekt på feilmeldinger om brukeren taster feil." Noen som er villige til å hjelpe til litt? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hjelper gjerne til jeg. Hvor langt har du kommet? Og hva står du fast på? Lenke til kommentar
thres93 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Gjør det her, jeg vil se script også Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Ta det her du, er mange kompetente C# utviklere her som sikkert kan hjelpe deg. Skal grensesnittet være på web(ASP.NET), windows forms eller noe annet? Hvordan tenker du å lagre dataene? I en database? Endret 7. juni 2010 av Tommy Lenke til kommentar
aafk Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Takk for at dere var villige til å hjelpe, men jeg fikk ikke tid til å sjekke forumet. I tillegg gikk læreren rundt og sjekke hele tiden :/ Men får bare stole på egne og bokas kunnskaper. Men takk for at dere stilte opp Lenke til kommentar
aafk Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2010 Nå var jeg så heldig å komme opp i eksamen i samme fag. Det er altså en kantine som selger kaffedrikker og lunch. Også fikk vi en oppgave: "Gjør det mulig å forhåndsbestille kaffe og mat som man kan hente i lunchpause. Her bør prisen også beregnes. Ved menyer (kombinasjon av mat og drikke) blir prisen lavere. Skoleelever får her 15 % rabatt. Noen som fortsatt er villige til å hjelpe til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå