Xi13 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hele spørsmålet er meningsløst, det er mitt poeng. nesten som å spørre: hvor mange hestekrefter tåler denne bilen? Aldri hørt om nygjerrighet? Også kjekt å vite hvor høyt man kan spille når man skal hevne seg på naboen som hadde fest kvelden før. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 (da begynte pc-skjermen som står 2 meter unna å lage rare bilder) sikker på et det ikke er øyene dine som vibrerer? Det er hvertfall min erfaring. Gå hel inntil skjermen og se om den er normal. Hmmm, dette minner meg om de gode gamle dagene i mutterns modifiserte golf med en drøss 10" boston acoustics i bagasjerommet. Måtte skru ned når jeg nærmet meg en sving slik at jeg skulle se inngangen til svingen og utgangen, hehe. DrErling Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er målet å hevne seg på naboer så er det bare å invitere bandet (evt. noen andres band) til frokostøving :-) Live-musikk er den definitivt beste hevnen... (bodde ved et gamlehjem før - der startet korpset 07:30 - 50m fra soveromsvinduet mitt...ja, det var 17.mai....og ja, jeg hadde vært på byen den 16...) Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Er målet å hevne seg på naboer så er det bare å invitere bandet (evt. noen andres band) til frokostøving :-) Live-musikk er den definitivt beste hevnen... (bodde ved et gamlehjem før - der startet korpset 07:30 - 50m fra soveromsvinduet mitt...ja, det var 17.mai....og ja, jeg hadde vært på byen den 16...) Fordelen med et anlegg er jo at man slipper å ta hensyn til at man er der selv. Bare å sette rosa helikopter, ketchup sangen eller noe annet dritt på tidstyrt start og så gå et stykke unna og se hva som skjer. Det "skjulte" sporet på Nirvana-Nevermind er jo også en bråkbar klassiker. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Er målet å hevne seg på naboer så er det bare å invitere bandet (evt. noen andres band) til frokostøving :-) Live-musikk er den definitivt beste hevnen... (bodde ved et gamlehjem før - der startet korpset 07:30 - 50m fra soveromsvinduet mitt...ja, det var 17.mai....og ja, jeg hadde vært på byen den 16...) Fordelen med et anlegg er jo at man slipper å ta hensyn til at man er der selv. Bare å sette rosa helikopter, ketchup sangen eller noe annet dritt på tidstyrt start og så gå et stykke unna og se hva som skjer. Det "skjulte" sporet på Nirvana-Nevermind er jo også en bråkbar klassiker. Osten, du har skjønt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå