Gå til innhold

finne ut hvor mye effekt en hjemmemekka høyttaler tåler?

Anbefalte innlegg

hele spørsmålet er meningsløst, det er mitt poeng.

nesten som å spørre: hvor mange hestekrefter tåler denne bilen?

Aldri hørt om nygjerrighet? Også kjekt å vite hvor høyt man kan spille når man skal hevne seg på naboen som hadde fest kvelden før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(da begynte pc-skjermen som står 2 meter unna å lage rare bilder)

sikker på et det ikke er øyene dine som vibrerer? Det er hvertfall min erfaring. Gå hel inntil skjermen og se om den er normal.

Hmmm, dette minner meg om de gode gamle dagene i mutterns modifiserte golf med en drøss 10" boston acoustics i bagasjerommet. Måtte skru ned når jeg nærmet meg en sving slik at jeg skulle se inngangen til svingen :lol::lol::lol: og utgangen, hehe.

DrErling

Lenke til kommentar

Er målet å hevne seg på naboer så er det bare å invitere bandet (evt. noen andres band) til frokostøving :-)

Live-musikk er den definitivt beste hevnen...

(bodde ved et gamlehjem før - der startet korpset 07:30 - 50m fra soveromsvinduet mitt...ja, det var 17.mai....og ja, jeg hadde vært på byen den 16...)

Lenke til kommentar
Er målet å hevne seg på naboer så er det bare å invitere bandet (evt. noen andres band) til frokostøving :-)

(bodde ved et gamlehjem før - der startet korpset 07:30 - 50m fra soveromsvinduet mitt...ja, det var 17.mai....og ja, jeg hadde vært på byen den 16...)

Fordelen med et anlegg er jo at man slipper å ta hensyn til at man er der selv. Bare å sette rosa helikopter, ketchup sangen eller noe annet dritt på tidstyrt start og så gå et stykke unna og se hva som skjer. Det "skjulte" sporet på Nirvana-Nevermind er jo også en bråkbar klassiker.

Lenke til kommentar

Fordelen med et anlegg er jo at man slipper å ta hensyn til at man er der selv. Bare å sette rosa helikopter, ketchup sangen eller noe annet dritt på tidstyrt start og så gå et stykke unna og se hva som skjer. Det "skjulte" sporet på Nirvana-Nevermind er jo også en bråkbar klassiker.

Osten, du har skjønt det! :yes::D:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...