webby1 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har prøvd å legge til if (isset($_GET['test'.. inne i en while-lup, men får en blank side når jeg går på index.php?test, men når legger inn $_GET utenfor While, så fungerer det. Støtter ikke While $_GET? $result = mysql_query($query, $tilkobling); while ($r = mysql_fetch_array($result)) { $bruker = $r['bruker']; echo '<div id="wrap"> <div id="venstre">'; if (isset($_GET['test'])) { echo "test"; } else{} } Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) [...]Støtter ikke While $_GET?[..] Skal ikke være noe problem det. Følgende er kopiert fra startinnlegget ditt, der jeg la til et par detaljer bare for få testet om det virket, og det gjorde det: <?php $Peker = mysql_connect("localhost", "flexi", "flexi"); mysql_select_db("flexi", $Peker); $result = mysql_query("SELECT ID FROM users", $Peker); while ($r = mysql_fetch_array($result)) { // $bruker = $r['bruker']; // ? echo '<div id="wrap"><div id="venstre">'; if (isset($_GET['test'])) { echo "test"; } else {} } ?> Endret 7. juni 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Warz Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 index.php?test index.php?test=verdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå