Muriazen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hei Jeg har vanvittig lyst på et type smykke som jeg kun har sett en gang før. Smykket består av ei farget "glassplate"(eks. blå som på bildet)som henger bak. Fremfor henger det en plate i sølv eller "steinless steel" med et hul i en eller annen form. Trenger ikke være pil, som på illustrasjonen(dette var eneste som var aktuelt å bruke på paint:P). Kan være alt fra et "skuddhull" til delfin. Bare det er stilig. Noen som har sett noe lignende en gang og har lyst å tipse meg om hvor det går ann å få tak i, eller bare har lyst å gi tilbakemelding? Takker på forhånd for ALLE svar (beklager dårlig kvalitet, men det var alt jeg fikk til med paint) ## topic endret av ilpostino ## Endret 7. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Det ser jo kinda ut som Dog Tags, så du kan jo begynne med å søke litt rundt på det Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Vet at Ebay har mye billig sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå