Cryztek Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Fant noe rart når jeg så på profilen min og oppdaget denne "rykte" boksen. Hva gjør man for og få et "større" rykte hva gjør man for og "miste" rykte? begynte og lure Endret 6. juni 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er når noen har plusset et innlegg du har skrevet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Det er når noen har plusset et innlegg du har skrevet. Riktig. Har du et velskrevet og godt innlegg som andre finner nyttig og liker så kan de gi en slags "rating" til det. Dette blir markert oppe i høyre hjørne der det står "Populær post" med en stjerne når du får mange nok plusser. Du kan lese mer om det her: Liker du et innlegg? Si det med en pluss Endret 6. juni 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 ahaa da skjønner jeg hva det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå