Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

NZXT Phantom bra?

Anbefalte innlegg

God dag :)

Eg såg noken bilder og filmer fra Computex Teipei 2010, og kom over kabinettet NZXT Phantom.

Personlig så syntes eg det såg utrulig bra ut, og fekk litt lyst til å kjøpe et når det kommer ut rundt August.

Her er ein video sneak peak av kabinettet:

Så eg lurte egentlig på kva dere meiner om kabinettet, ser det bra ut, etc. Noken som har erfaring med andre NZXT kabinetter?

Og så klart, kva farge er best? Kvit, svart eller rød?

post-216351-1275863403,6158_thumb.jpg

post-216351-1275885430,3099_thumb.jpg

Endret av Subdrive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen til forumet :)

Må si jeg er positivt overrasket over NZXT. De har ikke kommet med noe annet en sorte plastkasser med merkelig design de siste 2 åra så dette så reint bra ut.

Smart løsning på montering av optisk :thumbup:

priser ser ut til å ligge på ca 1200kr+ også

Lenke til kommentar

Takk Takk :D

Har egentlig aldri hørt om NZXT, før eg såg den videoen, og blei overaska over kordan kabinettet såg ut, hadde egentlig tekt til å kjøpe meg ein Corsair 800D men har vert litt skeptisk sia den koster rundt 2,5k med frakt :(

Trur dere det vil bli plass til vannkjøling i kabinettet? har eit low-end system for cpu only i Silverstone Raven 2 nå, men har egentlig lyst på meir plass til lengre kort etc.

Lenke til kommentar

NZXT har drevet en del år nå, men de har egentlig ikke hatt noe bra siden de lanserte "HUSH".. Kabinettene deres er helt ok, men de fleste av e nyere er noget spesielle i utseende..

Du har noe alla siberian tiger eller corsair H50 du da? Det skal du nok få plass til i det NZXT kabinettet ja..

Lenke til kommentar

Kjøpte eit brukt Thermaltake Bigwater 745 av ein venn, som kun hadde brukt det i rundt 1-2 veker. Men har ei anna vannblock.

Har tenkt på å få tak i ein 3x120mm radiator vist det var mulig, og bytte delene til eit litt meir medium vannkjøling oppsett :)

Og ja kehax, når du linka det bilde, så såg eg faktisk likheten i det xP Star Wars flashback

Endret av Subdrive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...