Gjest usikkergjest Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Den siste uken har forhuden på penishode blitt rødt og veldig sårt. Det føles som jeg pisser piggtrådd når jeg urinerer, og det gjør veldig vondt i penis når jeg beveger meg med den i boksern. Enkelte dager kan den være hel fin, for å så bli vondt på kvelden. I tillegg legger jeg merke til en grønnaktig væske som plutselig er å finne i bokseren, nesten som å ha bokseren full av sperm. Dog er ikke denne "utløsingen" noe jeg merker. Merker at det ved dusjing og renhold (fjerning av kukost) blir bedre, men det er så irriterende, vondt og slitsomt, så lurer på om noe vet hva dette er, eller hva som kan gjøres. Penishode blir sårt uansett hva den kommer bortil. Mvh usikkergjest Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Gonore antagelig, det kan være sopp også men vi menn pleier ikke få så store plager av det. Kom deg til legen og ta en test, nå om dagen så er det visstnok smertefritt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå