Uderzo Skrevet 14. juli 2016 Del Skrevet 14. juli 2016 Jeg foretrekker jenter som er en god del lavere enn meg. Er selv ca. 1.79/1.80 og liker petite jenter som er rundt 1.65. Lavere jo bedre, spinnere Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 (endret) Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. Anonymous poster hash: 76225...8b2 Haha, hva faen. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, med mindre du er 172 i bredden også. Smaken er virkelig som baken gitt. Smells like shit. Endret 15. juli 2016 av Tharos. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg kan like både høye og lave jenter. Det er andre ting som er viktigere for om vi passer sammen enn høyde, for å si det slik. Det sagt, så har jeg en svak preferanse for at jenta i det minste er lavere enn meg. Som 186 høy er det derimot sjelden noe problem. Anonymous poster hash: e6e2d...3e5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. Anonymous poster hash: 76225...8b2 Dette er bare idioti... Snakk om å lide av vrangforestillinger og selvmedlidenhet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. Anonymous poster hash: 76225...8b2 Dette er bare idioti... Snakk om å lide av vrangforestillinger og selvmedlidenhet. Vrangforestillinger? Det er jo sannhet? Anonymous poster hash: 76225...8b2 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. Anonymous poster hash: 76225...8b2 Dette er bare idioti... Snakk om å lide av vrangforestillinger og selvmedlidenhet. Vrangforestillinger? Det er jo sannhet? Anonymous poster hash: 76225...8b2 1.72 er ikke høyt, bare litt over snittet for norske kvinner som er 1.67. Helt seriøst, hvis du har komplekser for høyden din så må du jobbe med deg selv. Du er ikke høy og hvis det stemmer at du har blitt rakket ned på av ekser på grunn av at du er 1.72 så må du seriøst ha vært sammen med noen drittsekker, makan. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Ja, takk, begge deler. Kjæresten min er en god del høyere enn gjennomsnittet, og jeg må innrømme at det var en av grunnene til at jeg ble betatt av henne. Høye og slanke kvinner blir veldig elegante. Men jeg liker også lave jenter. Det er noe veldig sjarmerende med jenter på kun halvannen meter. Det kjedeligste er å være gjennomsnittlig. Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 15. juli 2016 Del Skrevet 15. juli 2016 Haha trodde ikke folk brydde seg om høyde Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Jeg er 172 cm høy kvinne og har gigakomplekser for det.. Alle menn foretrekker kvinner som er under 160 eller rett over, leser aldri/veldig veldig sjeldent menn som liker jenter som er rundt min høyde. Suger for meg som ikke kan gjøre noe med høyden min, hadde det gått an å operere seg så hadde jeg gjort det.. Når til og med menn som er sånn 195 cm høye syns jeg er for høy så er løpet kjørt for min del egentlig:/ Og nei jeg har ikke problemer med å være sammen med noen som er like høye som meg.. Har vært i tre forhold, han første var vell 180 og noe.. Han også hadde en "fascinasjon" av små kvinner.. han andre var 195 og syns jeg var for høy. altså han hadde foretrukket om jeg var 10 cm kortere (dette var et veldig dårlig forhold, han påpekte alt som var feil med meg) og sistemann var nøyaktig like høy som meg. han har fått ny kjæreste etter meg og hun er selvfølgelig kjempe liten, jeg ser ut som et monster i forhold.. Jaja, er vell lagt opp til at jeg ikke får være feminin og søt. Anonymous poster hash: 76225...8b2 Jeg er selv en jente som er 172, og jeg har aldri fått negative kommentarer på det. Det finnes så absolutt menn som liker det også. Om du virkelig har så store komplekser for det, til tross for at det et rundt gjennomsnittshøyden for jenter i Norge, så anbefaler jeg deg at du snakker med noen. Endret 16. juli 2016 av Ssnerk Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg er 175 og synes det er awesome. Har aldri vært sjalu på jenter som er lave. Til deg som er 172 men føler deg som et monster, jeg skjønner ikke hva du snakker om. Hva vil du helst være, alv eller dverg? Forøvrig er ingen av oss høye, jenter på 1.80+ er høye. Eneste ulempen er at jeg underbevisst har mindre respekt for gutter som er lavere eller like lave. Jeg merker at jeg kan være litt mer gretten mot dem. Det er noe jeg prøver å forandre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Jeg er 175 og synes det er awesome. Har aldri vært sjalu på jenter som er lave. Til deg som er 172 men føler deg som et monster, jeg skjønner ikke hva du snakker om. Hva vil du helst være, alv eller dverg? Forøvrig er ingen av oss høye, jenter på 1.80+ er høye. Eneste ulempen er at jeg underbevisst har mindre respekt for gutter som er lavere eller like lave. Jeg merker at jeg kan være litt mer gretten mot dem. Det er noe jeg prøver å forandre. Ikke meninga å ødelegge perspektivet ditt men ang alver: De er som regel semi-petite human beings https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080912012858AA4kL63 Og hvis eneste ulempen med høyden din er at du mister respekt for gutter som er lavere enn deg og blir gretten mot dem, så er det fint at du prøver å forandre det for det er utrolig merkelig å miste respekt for mennesker som er lavere enn deg. Er det bare gutter du mister respekt for, eller gjelder det også dine medsøstre som er lavere? Anonymous poster hash: 98c69...e64 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Moderatormelding Tråden åpnes igjen etter en nærmere vurdering. Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 (endret) Ikke meninga å ødelegge perspektivet ditt men ang alver: De er som regel semi-petite human beings https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080912012858AA4kL63 Og hvis eneste ulempen med høyden din er at du mister respekt for gutter som er lavere enn deg og blir gretten mot dem, så er det fint at du prøver å forandre det for det er utrolig merkelig å miste respekt for mennesker som er lavere enn deg. Er det bare gutter du mister respekt for, eller gjelder det også dine medsøstre som er lavere? Snow-Elf-with-Lion.jpg Anonymous poster hash: 98c69...e64 Tar ikke innlegg fra AnonymBruker med et irrelevant bilde seriøst. Og angående "medsøster", alle jenter er ikke automagisk min "medsøster" selv om vi er samme kjønn. Og jeg snakket om en romantisk type respekt for en potensiell partner, jenter er ikke potensielle partnere for meg. Jeg ville aldri byttet vekk min høyde på 1.75 mot en lavere høyde. Egentlig ville jeg vært enda høyere, 1.78 er en fin høyde på jenter. Endret 16. juli 2016 av Kablam Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hva vil du helst være, alv eller dverg? Ikke meninga å ødelegge perspektivet ditt men ang alver: De er som regel semi-petite human beings https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20080912012858AA4kL63 Anonymous poster hash: 98c69...e64 Tar ikke innlegg fra AnonymBruker med et irrelevant bilde seriøst. Du trakk inn alver og dverger og fikk riktig informasjon rundt det. Ikke verre enn det. Selv har jeg venninner på 170-175. Flotte, de! Anonymous poster hash: 10f89...a7b Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 (endret) Foretrekker også jenter som er en god del mindre enn meg men alt vurderes opp mot en totalsum. Jenta mi er bare noen få centimeter lavere enn meg men hun har andre attributter som langt veier opp Forøvrig, får man velge mellom å være dverg eller alv tar man selvfølgelig dverg men størrelsen avhenger vel om man er på 2nd edition eller 3.5 Endret 17. juli 2016 av Invader Zim 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. juli 2016 Del Skrevet 17. juli 2016 Hun derre dattera til naturgutten Ric Flair er jo digg , høyda til tross Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Foretrekker også jenter som er en god del mindre enn meg men alt vurderes opp mot en totalsum. Jenta mi er bare noen få centimeter lavere enn meg men hun har andre attributter som langt veier opp Forøvrig, får man velge mellom å være dverg eller alv tar man selvfølgelig dverg men størrelsen avhenger vel om man er på 2nd edition eller 3.5 Enig. Konstitusjon er livsviktig. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 18. juli 2016 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg er en mann på 170cm og foretrekker jenter som er like høye eller litt høyere. har vært i lag med jenter som er høyere enn meg som synes det er litt kleint å ikke kunne gå med høye hæler, men det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. det blir deres problem, og handler mer om deres egen usikkerhet på seg selv, enn noe annet. 2 Lenke til kommentar
Gjest a17eb...f75 Skrevet 22. juni 2020 Del Skrevet 22. juni 2020 Høye Anonymous poster hash: a17eb...f75 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå