ugotabanana Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 bryr meg lite om noen centimeter den ene eller andre veien. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Foretrekker litt lavere enn gj.snitt enn litt høyere jeg! Også hjelper det å være søt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg er 1.90 og foretrekker mest jenter som er like høye eller litt lavere men helst ikke høyere(Det er vell ikke så mange ? Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Høyt er bra det, bare de ikke er høyere enn meg selvsagt...Er 1.92, så si under 1.85 da. Spiller egentlig ikke så stor rolle. Lenke til kommentar
kineking Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Hallais! Jeg har fått et inntrykk av at ganske mange gutter liker lave jenter; Så - hva foretrekker dere? Høye eller lave jenter? Hadde vært smooth med begrunnelse og! Selv er jeg en smule flau over høyden min siden jeg bare er 158 cm over bakken. Har alltid vært den laveste i vennegjengen, woho... Edit: jeg har blitt 161 cm siden i fjor sommer. er ingenting å være flau over å være lav hvis man er jente, jeg er 1.57cm lave jenter blir som oftest sett på som søte og yndige av gutter (sålenge de ikke har sans for høye jenter såklart) gutter liker ofte lave jenter for da veier dem ikke såpass mye at de har problemer med å løfte dem opp, eller at de blir ut-maskulert fordi dama har lengre sene-fester enn dem og kanskje kan være sterkere (?) Endret 20. juni 2010 av kineking Lenke til kommentar
kineking Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Typen min var sammen med ei jente på 1.80cm- når han selv var 1.86cm, hun hadde lange senefester og endte opp med å være sterkere i armene enn han, hun kunne bære han til sengs når han sovna på sofaen, han følte seg IKKE som mannen for å si det mildt, hehehe! men han digger min høyde (1.57cm) for han klarte ikke å bære henne siden hun veide over 20 kilo mer enn han Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Foretrekker jenter som er litt lavere en meg selv, men er absolutt ikke noe krav. Nå er jeg ganske høy så jentene blir som oftest lavere uansett Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ideelt sett så er jenta like høy som meg eller opptil 10cm lavere når hun bruker høye hæler. Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vel.. Må vel si både og. Men jenta kan ikke være "så lav at hu kan suge deg stående" om du skjønner? Heh.. Jeg er ca. 180 cm, så jeg "godtar" alt fra 155-180. For å si det sånn; Høyde er ikke det første du ser på. Lenke til kommentar
Moment Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er et tema jeg egentlig aldri har tenkt så mye over. Kanskje fordi jeg bare er 161 cm selv og dermed er lavere enn de fleste jeg kjenner, både gutter og jenter. Det som er litt merkelig i min situasjon er at jeg var 161 da jeg var 12 - altså 9 år siden - og da var jeg selvsagt høyest av alle. Så jeg har alltid følt meg veldig høy (fikk ikke kvittet meg med tanken), selv da jeg stoppet på dette tallet og ikke vokste de neste 9 årene. Så når gutter forteller meg nå at jeg er så "bitteliten" blir jeg overasska. Joda, jeg er lavere enn dem, men i mine øyne er jeg stor og høy (og ikke bruker jeg høye hæler noensinne heller... klarer ikke gå på dem ) Lenke til kommentar
TheFighter94 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er et tema jeg egentlig aldri har tenkt så mye over. Kanskje fordi jeg bare er 161 cm selv og dermed er lavere enn de fleste jeg kjenner, både gutter og jenter. Det som er litt merkelig i min situasjon er at jeg var 161 da jeg var 12 - altså 9 år siden - og da var jeg selvsagt høyest av alle. Så jeg har alltid følt meg veldig høy (fikk ikke kvittet meg med tanken), selv da jeg stoppet på dette tallet og ikke vokste de neste 9 årene. Så når gutter forteller meg nå at jeg er så "bitteliten" blir jeg overasska. Joda, jeg er lavere enn dem, men i mine øyne er jeg stor og høy (og ikke bruker jeg høye hæler noensinne heller... klarer ikke gå på dem ) Du er jo ikke pitteliten om du er 161 og jente. Det er jo bare noen få cm fra gjennomsnitssalderen Lenke til kommentar
Moment Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er et tema jeg egentlig aldri har tenkt så mye over. Kanskje fordi jeg bare er 161 cm selv og dermed er lavere enn de fleste jeg kjenner, både gutter og jenter. Det som er litt merkelig i min situasjon er at jeg var 161 da jeg var 12 - altså 9 år siden - og da var jeg selvsagt høyest av alle. Så jeg har alltid følt meg veldig høy (fikk ikke kvittet meg med tanken), selv da jeg stoppet på dette tallet og ikke vokste de neste 9 årene. Så når gutter forteller meg nå at jeg er så "bitteliten" blir jeg overasska. Joda, jeg er lavere enn dem, men i mine øyne er jeg stor og høy (og ikke bruker jeg høye hæler noensinne heller... klarer ikke gå på dem ) Du er jo ikke pitteliten om du er 161 og jente. Det er jo bare noen få cm fra gjennomsnitssalderen Det er sant. Og når jeg føler meg høy i tillegg synes jeg det blir en rar kommentar. Men det kan komme av at jeg er den laveste blant jentene også (bare én jeg kjenner som er lavere enn meg). Dessuten er jeg ikke så stor - har former og alt det der, men er nett over skuldrene, har ikke så lange bein osv. Går kanskje litt på kroppsfasong og. Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg foretrekker jenter som er lavere enn meg (179cm), men det skal sies at høyden ikke er det jeg legger mest vekt på. Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Dette er et tema jeg egentlig aldri har tenkt så mye over. Kanskje fordi jeg bare er 161 cm selv og dermed er lavere enn de fleste jeg kjenner, både gutter og jenter. Det som er litt merkelig i min situasjon er at jeg var 161 da jeg var 12 - altså 9 år siden - og da var jeg selvsagt høyest av alle. Så jeg har alltid følt meg veldig høy (fikk ikke kvittet meg med tanken), selv da jeg stoppet på dette tallet og ikke vokste de neste 9 årene. Så når gutter forteller meg nå at jeg er så "bitteliten" blir jeg overasska. Joda, jeg er lavere enn dem, men i mine øyne er jeg stor og høy (og ikke bruker jeg høye hæler noensinne heller... klarer ikke gå på dem ) Jeg syns du er høy jeg Selv husker jeg i syvende-åttende da jeg var blant de høyeste i klassen (inkludert guttene) og så har jeg ikke vokst siden.. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 rundt 1,70 er greit, er 1,83 selv. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Som enda et medlem av over-1.90-klubben (ser det er noen av oss her ) må jeg nok si at innen 10% av min egen høyde er en preferanse, men ikke noe krav. Dette mest på grunn av de praktiske problemene - antar man f.eks. at begge ligger med hodet i samme høyde i senga blir det plutselig mye mer risikofylt å være meg hvis hun har en litt voldelig drøm. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg foretrekker jenter som er under 1.80. Alt fra halvannen meter til det. x) Er 1.85 Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Nå er jeg jente men svarer fordet For min del foretrekker jeg også høyere enn meg, dog føler det er vanskelig å finne og jeg er ikke mer enn 177. Men like høy, bittelitt lavere 175-ish kan gå... Men nå elsker jeg å være høyere enn gutten hvsi jeg har høye hæler da Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Eh? Finner du ikke høyere gutter enn 1,77? ... Bor du i dvergeland? :o Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Eh? Finner du ikke høyere gutter enn 1,77? ... Bor du i dvergeland? :o Haha, jo da, de er jo her, men det var kombinsjonen pene/kjekke og over 180-185 Og kjenner veldig mange som er høyere enn meg, men går slik at de ser lavere ut og ja, da blir det også feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå