Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Foretrekker guttene/mennene her lave eller høye jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898

Menn\gutter foretrekker jenter\kvinner som ikke er høyere dem. Ikke alt for korte, men hvertfall ikke høyere. Det er så FAIL.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

De fleste guttene jeg kjenner foretrekker jenter som er lavere enn seg selv, fordi de synes det er søtt og feminint, samtidig som de føler seg større og barskere i forhold.

Samme inntrykket sitter jeg med.

Det er fordi det er en absolutt sannhet. Høye jenter er skummelt. Høye jenter = >1.80.

Lenke til kommentar

foretrekker mine jenter 1.65-1.75m... De som er mindre har en lei tendens til å ese. Store armer og saggy kropp overall... not a huge fan

Lenke til kommentar

tssss, nice try, Angelica! Er så mange feite, små jenter! it's ridiculous, det kryr av dem.. unntak er naturligvis fett nok, men faen så mange det er av dem

Lenke til kommentar

Tror Guest_p her bor på "feil" sted, synes det er rimelig jevnt fordelt jeg da... :) Nå skal det vel kanskje sies at jeg liker litt mer å ta i enn "spikerjenter", men meg om det...

Vel det er min erfaring også at mange korte jenter er tykke, ihvertfall i Oslo. Det kommer nok av at metabolismen deres er lavere og da er det lettere å legge på seg. I tilegg er det ikke like ille om korte jenter legger på seg. De blir ihvertfall ikke store og skumle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...