Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Foretrekker guttene/mennene her lave eller høye jenter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står i første posten. ;) 158 cm. Sjansene er vel større for at en får problemer med "draget" som jente dersom man er 190.

Tipper du har rett, rent statistisk. Personlig må jge ærlig innrømme at jeg heller tar ei på 190, men det har muligens mer med nysgjerrighet å gjøre :p

Lenke til kommentar

Kan du si noe om hvorfor?

Slik jeg ser det er det nødvendig for gutten å være høyere fordi han skal vare stor mann og passe på dama si. Om en ikke takler at dama er høyere, er man etter min mening, litt usikker på sin egen maskulinitet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med CK_. Mannen føler seg nok mer maskulin om han er høyere enn kjæresten sin, og kanskje omvendt, men det burde ikke være noe problem. Spørsmålet blir vel om det blir et problem for jenten.. men det fins det vel kanskje en egen tråd for allerede.

Lenke til kommentar

Kan du si noe om hvorfor?

Bare en smakssak. Det er ikke "set in stone", men jeg er langt oftere interessert i jenter som er over 1,70 - dessuten er det litt upraktisk om jeg er over 30 cm høyere enn henne.

Lenke til kommentar

Hva man foretrekker er avhengig av sin egen høyde. Høydeforskjeller kan bli relativt problematisk til tider. Men som nevnt handler det også om at gutten skal beskytte jenta, det blir derfor litt feil om jenta er høyere en gutten. I teorien burde vel dette også gjelde vekt. Den klassike fremstillingen er at gutten er stor og sterk, mens jenta er liten og nett.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Så flott av vi alle er forskjellige og ikke liker det samme. Det hadde da vært så kjedelig.

Jeg er ganske høy og det har ikke plaget meg noe spesielt. Untatt at jeg helst ikke går med veldig høye heler, men det har kansje mer med og gjøre at da blir jeg ganske ustødig. :p

Lenke til kommentar

Foretrekker nok jenter som er lavere enn meg, mye på grunn av stilett-effekten; høye hæler må legges til... :) Så en formel blir vel Jentas høyde =< Min høyde - Høyde på stiletthæl. :tease:

Når det er sagt liker jeg jenter fra 15x til 17x jeg da... Viktigste er uansett ikke høyden, men selve jenta... ;)

Endret av PolarCow
Lenke til kommentar

Shhhheeeesshh... Mamma er faktisk lavere enn meg, og var sammen med en på 190 cm (om ikke høyere). DET så IKKE bra ut.

Mamma er rundt 155 cm og pappa er ca 196 cm høy, om jeg ikke husker feil. Det så også relativt teit ut. :p

Gypsy: Hva legger du i "ganske høy"?

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker jenter som er litt lavere enn meg. Foretrekker definitivt ikke jenter som er høyere enn meg på 188. Høye jenter blir for meg usjarmerende og holdningen blir som regel litt huket på høye jenter.

Så heller litt lavere enn høyere :) Rundt 165-180

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Shhhheeeesshh... Mamma er faktisk lavere enn meg, og var sammen med en på 190 cm (om ikke høyere). DET så IKKE bra ut.

Mamma er rundt 155 cm og pappa er ca 196 cm høy, om jeg ikke husker feil. Det så også relativt teit ut. :p

Rundt 176-177 tror jeg.

Lenke til kommentar

Rundt 176-177 tror jeg.

Awesome høyde!

Lenke til kommentar

Så lenge hun ikke er høyere enn meg og veier mer enn meg så er det greit. Må nesten få lov å føle meg litt mann da.. ;)

En jente på lik høyde som meg hadde vært digg, en jente som er lavere enn meg hadde vært diggere, mens en jente som er høyere.. ikke så digg..

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...