nnys Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) <3 god sommer Endret 18. juli 2016 av En frøken Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Middels er best. MEn alt opp til 1,80 går vel bra. Gutt på 1,90 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Som meg, så tror jeg de fleste gutter foretrekker at jenta er litt lavere en gutten selv. Lenke til kommentar
NinjaGaiden Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er selv 196 cm høy.. Men når det kommer til jenter/damer, så spiller høyden liten rolle (Alt fra 160 cm, til 185 cm) Lenke til kommentar
Ruska Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Tror de fleste er fornøyde bare jenta er litt lavere Kjæresten min skulle nok ønske jeg var litt høyere i visse intime situasjoner(Jeg er 1.67 m og han er nesten 2 m), men han sier han fornøyd Lenke til kommentar
nnys Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Tror de fleste er fornøyde bare jenta er litt lavere Kjæresten min skulle nok ønske jeg var litt høyere i visse intime situasjoner(Jeg er 1.67 m og han er nesten 2 m), men han sier han fornøyd Hehe, jeg ser den. Må liksom stå på tåen når jeg skal ha et kyss. Endret 6. juni 2010 av ~Angelica Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Samme her, uten at det er noe problem. De fleste guttene jeg kjenner foretrekker jenter som er lavere enn seg selv, fordi de synes det er søtt og feminint, samtidig som de føler seg større og barskere i forhold. 2 Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Nå er ikke jeg gutt, men regner med dette er veldig inviduelt. Noen liker lave, noen midt på tre og andre høye. Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Huff.. Jeg er egentlig ganske lav da, 167 ca.. Men samboeren min er same, og de er som kjent ikke særlig høy. Så jeg er vell 2 cm lavere enn han nå, noe som er ganske irriterende til tider. For jeg har tonnevis med nydelige sko, men nesten alle de fine har endel hæler på. Dessuten så er det ikke særlig fint å komme i joggesko på fest liksom.. For hvis jeg har på meg mine nydlige støvletter o.l, ser jeg jo ut som et monster i forskjell til han dærre lave samen min Lenke til kommentar
nnys Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) - Endret 13. juli 2016 av En frøken Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er ett eller annet med jenter rundt 180 som jeg finner veldig, veldig tiltrekkende. Møtt på et par nederlandske damer, og de er som kjent stort sett veldig høye, og jeg liker det veldig godt. Men det er ikke noe "krav", og jeg har aldri tenkt noe videre over høyden på de jeg har vært med. Selv er jeg 190, jeg kan ikke huske å ha møtt jenter som var høyere enn meg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Er ikke noe problem å være lav Endret 19. mars 2014 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Haha, mokkasiner er uuugly ser jo ut som tøfler. Nei, jeg tror jeg må gi han samboeren min voksetabletter, slik han strekker seg langt nok til at jeg kan gå med 10cm hæl uten å se ut som fra en annen planet når jeg går vedsiden av han Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) .- Endret 13. juli 2016 av En frøken Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Heller 178 enn 168 imo. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 De fleste guttene jeg kjenner foretrekker jenter som er lavere enn seg selv, fordi de synes det er søtt og feminint, samtidig som de føler seg større og barskere i forhold. Samme inntrykket sitter jeg med. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Så lenge hun er lavere enn meg går nok det meste. Dog, blir det under 1.50 er det litt vel lavt. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg har aldri helt forstått dette med at gutten må være høyere en jenta. Jeg er ikke så høy selv (170), men ser ikke problemet om jenta er litt høyere enn meg. Med mindre det er snakk om store forskjeller. Dette gjelder igrunn begge veier, om jenta er mye lavere enn gutten. Jeg hadde faktisk en episode hvor jeg snakket med noen jenter på studie. De mente jeg burde få meg dame, og skulle sette meg opp med noen venninner. Men da mente den ene at hun nesten bare hadde venninner som var høyere enn meg, og det gikk jo ikke... Ser ikke problemet selv, men for all del. Hvis noen ikke vil bli sammen med deg på grunn av høyden, da er de så overfladiske at de ikke er verdt å bli sammen med uansett. 1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg er redd jenter som er høyere enn meg. Har dog aldri sett noen, da jeg rager 190 cm over bakken. Endret 7. juni 2010 av Eksentron 1 Lenke til kommentar
nnys Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) - Endret 13. juli 2016 av En frøken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå