Heena Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har ikke vært lenge siden nå at jeg bestilte abonnement og tillegg til det kjøpte Gullnummer Folket mitt som bruker netcom dekning for verken sendt meg SMS eller Ringe meg Begynner å bli lei nå og skjønner ikke at hvordan dette er mulig? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det har ikke vært lenge siden nå at jeg bestilte abonnement og tillegg til det kjøpte Gullnummer Folket mitt som bruker netcom dekning for verken sendt meg SMS eller Ringe meg Begynner å bli lei nå og skjønner ikke at hvordan dette er mulig? Og hva sier talkmore om saken? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 God kveld! Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter? Lenke til kommentar
Heena Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 God kveld! Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter? God Kveld Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg.. God kveld! Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter? God Kveld Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg.. Lenke til kommentar
Heena Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Det har vært problem med dette at jeg ikke kan verken heller motta SMS fra chess og netcom kunder men..jeg kan sende SMS og ringe til chess og netcom kunder.. Har noen andre her opplevd det samme? jeg trenger virkelig hjelp her Lenke til kommentar
Runar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 God kveld! Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter? God Kveld Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg.. Da ringer du tilbake og sier at det kun gjelder Chess og Netcom. Lenke til kommentar
Heena Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 God kveld! Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter? God Kveld Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg.. Da ringer du tilbake og sier at det kun gjelder Chess og Netcom. oki helt siden jeg skrev dette emne så har dem ikke ordnet på problemet har dem rett til å kreve måneds-gebyr? selv om dem ikke klart å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå