Gå til innhold

Problemer med nytt Talkmoreabonnement


Anbefalte innlegg

Det har ikke vært lenge siden nå at jeg bestilte abonnement og tillegg til det kjøpte Gullnummer

 

Folket mitt som bruker netcom dekning for verken sendt meg SMS eller Ringe meg

 

Begynner å bli lei nå og skjønner ikke at hvordan dette er mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har ikke vært lenge siden nå at jeg bestilte abonnement og tillegg til det kjøpte Gullnummer

 

Folket mitt som bruker netcom dekning for verken sendt meg SMS eller Ringe meg

 

Begynner å bli lei nå og skjønner ikke at hvordan dette er mulig?

Og hva sier talkmore om saken?

Lenke til kommentar

God kveld!

 

Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter?

 

 

God Kveld

 

Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg..

 

God kveld!

 

Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter?

 

 

God Kveld

 

Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg..

Lenke til kommentar

Det har vært problem med dette at jeg ikke kan verken heller motta SMS fra chess og netcom kunder men..jeg kan sende SMS og ringe til chess og netcom kunder..

 

 

Har noen andre her opplevd det samme? jeg trenger virkelig hjelp her

Lenke til kommentar

God kveld!

 

Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter?

 

 

God Kveld

 

Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg..

Da ringer du tilbake og sier at det kun gjelder Chess og Netcom.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

God kveld!

 

Har du prøvd å ta kontakt med Talkmores Kundesenter?

 

 

God Kveld

 

Jo jeg gjøre faktisk det på en fredag og en på kundesenter ringte meg tilbake da gikk det helt greit.. men det tenkte jeg ikke over da at kanskje han har også abonnement talkmore og kanskje fikk ringt meg..

Da ringer du tilbake og sier at det kun gjelder Chess og Netcom.

 

oki helt siden jeg skrev dette emne så har dem ikke ordnet på problemet

har dem rett til å kreve måneds-gebyr? selv om dem ikke klart å fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...