Ferendaz Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Heja! Jeg lurer på hvordan man kloner en font i photoshop, slik at jeg feks kan endre ordet i en logo. Trenger hjelp asap Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Så langt jeg kan PS så går det ikke å finne ut hvilken font som er brukt utifra teksten på et bilde ved PS.. Her må man nok bare finne ut navnet på fonten Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Så langt jeg kan PS så går det ikke å finne ut hvilken font som er brukt utifra teksten på et bilde ved PS.. Her må man nok bare finne ut navnet på fonten hmja, får prøve meg litt fram! Takk anyways Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 NP. Skulle du uansett trenge fler en de fontene som er originalt i PS så har du http://www.dafont.com/ her er det shitloads med bra fonter, og det er superenkle å installere Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hvis du laster opp eller legger inn url til bildet hos WhatTheFont så kan du finne det ut. (Men det er ikke alltid den tar det). Prøv å crop bildet så kun teksten er med. Endret 6. juni 2010 av Thomas_H 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvis du laster opp eller legger inn url til bildet hos WhatTheFont så kan du finne det ut. (Men det er ikke alltid den tar det). Prøv å crop bildet så kun teksten er med. Utrolig bra og nyttig side! Takk! *bookmark'd* Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Får teste det ut i morgon. Takk gutar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå