JegTrengerHjelp Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Lurer på hvordan type solbriller som passer til flate ansikter med flat nese ergo en asiat? Hadde vært fint med link til forskjellige solbriller Lenke til kommentar
JegTrengerHjelp Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Ja? Hvordan/hvilke solbriller passer? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2010 Emnetittelen er endret til noe mer beskrivende, se her for mer info. Emnetittelen brøt også med tre-ords-regelen Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Synes Wayfarer ser ganske greit ut på en asiat. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Selv er jeg asiat og har funnet ut (som MM2 nenver over meg her) wayfarers sitter ganske så bra. Har hatt mye problemer med å finne solbriller som faktisk sitter på nesen og ikke kinna, men mine wayfarers sitter bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2010 Stikk til en optiker og spør? De lever jo tross alt av sånne ting. Når du har funnet brilletypen som passer kan du evt. kjøpe billig på nettet eller i en sånn "brillebod" som er über alles? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå