oldblood Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hallo hallo! Jeg har hatt interesse for AM fotball ganske lenge nå, og har tenkt på å bestille en replica trøye av spilleren Brian Dawkins. Skulle gjerne hatt navnet hans på en Philadelphia eagles trøye, i og med at det er laget mitt;) problemet er at han nå spiller på Broncos, og de selger da ikke Brian Dawkins drakt på NFL.COM i eagles eksemplar lenger. Noen som vet om noen andre trygge plasser jeg kan bestille? Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 ja jeg har vært innpå og sett litt der. Og mulig jeg er veldig kresen nå, men jeg vil helst ikke ha en som er brukt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 På NFL Shop kan du jo selv velge navn og nr, såkalt "customize it". Da kan du velge hvilket navn og nr. du selv vil, inkludert da selvsagt navnet og nr. til en tidligere spiller. Lenke til kommentar
oldblood Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 ja, jeg vet, og jeg prøvde det, men da kom det bare opp noe om at det ikke gikk, helt sikkert pgr av at han ikke spiller på eagles lenger...arh jeg blir så irritert, fatter ikke at han godtok å forlate eagles engang:P en av, om ikke den beste spilleren Eagles har hatt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Haha, ja. Så det nå. Står i reglene at tidligere spillere ikke er lov å printe. Sære regler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå