Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jeg liker henne, og hva skal jeg gjøre?

Gjest anonym_300000000000

Anbefalte innlegg

Så det er denne jenta som er i samme klasse som meg. Vi snakker fint sammen om det er emne, og på msn. Hun virker ganske åpen for samtaler, men jeg tror ikke hun liker meg. Det om hun ville prøvd et forhold, vet jeg ingenting om, men kansje bare venn? Hun har sagt hun ikke liker noen, og jeg tror henne, for hun er ikke spesiel med noen. Så, hvordan vet en jente om en gutt liker henne? eller hva jenter liker? eller viktigst av alt: hva skal jeg gjøre videre?

vær så snill å send tilbakemeldinger til epost: [email protected] for jeg tror ikke jeg kommer til å være aktiv på denne sien helt. Hvis du hadde tatt deg bryet, hadde jeg virkelig satt pris på det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-GlDE6z

Jeg kan gi deg tips her, men gidd ikke andre steder. Med tanke på at det kan være en 50 år gammel pedo på døren min dagen etter.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Jeg kan gi deg tips her, men gidd ikke andre steder. Med tanke på at det kan være en 50 år gammel pedo på døren min dagen etter.

Dagens beste :p

Lenke til kommentar

Hva? Jeg er 15, og grunnen til at jeg hadde satt pris på om det var på hotmail var impelthen fordi jeg antok jeg hadde hatt problemer med å finne frem til mitt eget innlegg, siden jeg er gjest.

SÅ TIL ALLE ANDRE: IKKE SEND PÅ EPOST!

Lenke til kommentar

Lag en bruker da?

ja, men nå skjønte du kansje at jeg fant frem? men, hva faen, er det bare helt ubetydelig ting man snakker om på dette innlegget?

Lenke til kommentar

Spør om hun vil finne på noe? Og nei, ikke gå på kino første date, please!

Still; det enkleste er ofte det beste.

vi spiller begge fotball, så jeg kunne spørre om hun ville spille fotball en dag, kansje med noen venner, hvis ikke er det jo ikke sikkert hun gidder, lolXD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Spør heller om hun vil være med hjem å se på pokemonkort-samlinga di (figuratively speaking).

Fotball med venner høres mer ut som om du vil fly rett inn i "the friend zone", og alene kan jeg tro det vil bli litt kleint...

Av og til er det helt forferdelig og være med en aleine. Man kan drite seg helt ut, og det bli awkward silence hele tiden. Det eneste du tenker på er: Jeg vil hjem! Koffor gjor jeg dette. Jeg anbefaler og være med henne med vennene dine, spøk litt med hun og prøv og utemerk deg på en god måte. Viktig at du bryr deg om hun, og visst dere blir litt mer kjent kan du prøve og bare holde litt rundt hun på gøy. Ikke alltid like god respons, men funker fett hos meg!

Lenke til kommentar

Spør heller om hun vil være med hjem å se på pokemonkort-samlinga di (figuratively speaking).

Fotball med venner høres mer ut som om du vil fly rett inn i "the friend zone", og alene kan jeg tro det vil bli litt kleint...

jeg hadde jo aldri spurt henne om hun ville spille med bare meg da

Lenke til kommentar

I begynnelsen kan du bare spørre om hun vil være med å finne på noe en dag. Da finner du fort ut om hun har den minste interesse for deg.

Deretter kan du spørre henne med på f.eks. bowling, for deretter å gjøre noe roligere. Bowling vil lette presset for å holde samtalen gående, og dere har etterpå en felles ting å snakke om. Alt vil gå mye lettere.

But who am I to say?

Edit: Hvorfor hadde du ikke spurt om å spille kun med deg? Grow some balls! Vet det kan være vanskelig i den alderen, men det skader aldri å spørre, noe du vil lære en eller annen gang i livet. :)

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar

I begynnelsen kan du bare spørre om hun vil være med å finne på noe en dag. Da finner du fort ut om hun har den minste interesse for deg.

Deretter kan du spørre henne med på f.eks. bowling, for deretter å gjøre noe roligere. Bowling vil lette presset for å holde samtalen gående, og dere har etterpå en felles ting å snakke om. Alt vil gå mye lettere.

But who am I to say?

Edit: Hvorfor hadde du ikke spurt om å spille kun med deg? Grow some balls! Vet det kan være vanskelig i den alderen, men det skader aldri å spørre, noe du vil lære en eller annen gang i livet. :)

ja, men det blir blir litt rart å bare spille to med en gang. heller etter de andre hadde stukket, hadde det gått litt bedre. og ja har en eller annen følelse at hvis jeg spør om hun vil finne på noe, og hun sier nei, kan det nok hende at det kommer til å spre seg. men slik jeg kjenner henne, har hun nok forståelse for mange grunner til å ikke si det. jeg spør nok siste dag eller noe:P

Lenke til kommentar

But who am I to say?

ja, men det blir blir litt rart å bare spille to med en gang. heller etter de andre hadde stukket, hadde det gått litt bedre. og ja har en eller annen følelse at hvis jeg spør om hun vil finne på noe, og hun sier nei, kan det nok hende at det kommer til å spre seg. men slik jeg kjenner henne, har hun nok forståelse for mange grunner til å ikke si det. jeg spør nok siste dag eller noe:P

Hva gjør det om andre får vite det?

Betyr jo bare at du har baller nok til å spørre jenter ut, i motsetning til de andre du kjenner (ettersom det "sprer seg").

Nei, gi f**n i hva de andre sier, det er ingenting galt i å spørre ei jente om å finne på noe.

Menmen, du kjenner henne best, så jeg skal ikke "tvinge" deg til å gjøre noe.

Lenke til kommentar
Gjest anonym_3000000000

But who am I to say?

Hva gjør det om andre får vite det?

Betyr jo bare at du har baller nok til å spørre jenter ut, i motsetning til de andre du kjenner (ettersom det "sprer seg").

Nei, gi f**n i hva de andre sier, det er ingenting galt i å spørre ei jente om å finne på noe.

Menmen, du kjenner henne best, så jeg skal ikke "tvinge" deg til å gjøre noe.

sant nok, det er jo ikke akkurat "diss" det å faktisk tørre å snakke med de man liker i motsetning til de andre som ikke msn snakker engang. vi snakker faktisk ganske lenge på msn å for en lang side haha, sånn hvordan gikk prøven for deg, karakterer osv. men, det er en annen dude i klassen som jeg vet liker henne, og siden jeg vil variere litt og fordi hun ikke er på diskusjon.no, så kan jeg begynne å kalle henne Ingvild, fordi det er det hun heter(åpenbart). Uansett, han andre liker Ingvild, men det morsomme er, det er at han går på buksa oppe ved navelen og sånn serr alle syns han er bøg. Ja, det er slemt, men han har ikke sosial intellengs eller no. Det er ganske lett synlig å se han liker Ingvild i tillegg, så jeg sa det. Hun freaka ut, nei hun er ikke bimbo eller noe sånt. Hun er den uskyldige typen, men den gangen, lol. Så jeg er ganske sikker jeg ihvertfall vinner over han. Men jeg spør nok neste gang hun logger på. Eller personlig, men hun går til venstre med en gang etter skolen, og jeg til høyre. Men det er et senter nedover der hun bor, så jeg kunne bruke det som unnskyldning: "jeg skal bare kjøpe no greier" haha, men takk for hjelpen :p

PS! HVIS jeg er så uheldig at Ingvild leser innlegget, håper jeg du vet du hvem Ingvild jeg snakker om, hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...