MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei. Visste ikke hvor jeg skulle poste dette men her er spørsmålet mitt. Jeg skal sette inn sidetall og tekst som bunntekst på en oppgave, men jeg får den ikke til å starte på side 3. Du skjønner så skal sidetall og det starte på innholdsfortegnelsen, ikke på fremsiden og forordet. (Har microsoft word) Takker Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Vel - dette er fotodelen av forumet, men. Det er vanlig kotyme å la sidenummereringen starte på første side, som er omslaget. Hvis du ikke vil ha sidetall vist på disse kan du ha en alternativ footer på de par første sidene, som ikke viser noe sidetall. Lenke til kommentar
MoonGirl Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Vel - dette er fotodelen av forumet, men. Det er vanlig kotyme å la sidenummereringen starte på første side, som er omslaget. Hvis du ikke vil ha sidetall vist på disse kan du ha en alternativ footer på de par første sidene, som ikke viser noe sidetall. Woopsi! Takk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er vanlig kotyme å la sidenummereringen starte på første side, som er omslaget. Nei, det er ikke vanlig kutyme, tvert i mot. Sjekk her for forklaring på hva som må gjøres: http://office.microsoft.com/en-us/word/hp052306921033.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå