Gå til innhold

Rollespill - 3. verdenskrig har brutt ut, hva gjør du?

Anbefalte innlegg

Hadde fortet meg å logge på Diskusjon.no for å sjekke "Den store 3 verdenskrig tråden", som hvis jeg kjenner forumet og brukerne her rett, hadde dukket opp etter bare sekunder :)

Nei, fra spøk til revolver, (bokstavelig talt) jeg aner egentlig ikke hva jeg hadde tatt meg til. Slikt er vanskelig å forutsi, i en slik situasjon er man trolig i sjokk og ville handlet annerledes enn "normalt", dessuten kjenner jeg ikke detaljene her. Hva er ødelagt? Hvilke land er involvert? Hvor mange er døde? Hvordan er tilgangen på mat?

Skal jeg likevel gjette på noe, tror jeg undertegnede sammen med nærmeste familie hadde forsøkt å flykte til næreste ikke-krigsrammede land, kanskje Sverige?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjansen for full skala atom krig er nesten like liten som at månen kolliderer med jorda. Noen få bomber her og der kan sikkert skje, de har jo blitt sluppet på folk før.

Hadde jeg overlevd, og verden overlevd i brukbar stand (omtrent som etter de forige verdens krigene), så hadde jeg boikotta alle land som droppa atombomber på sivilbefolkninger helt til den skyldige generasjonen vare ute av makta eller døde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...