einaran Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) hei, da jeg var litt uheldig med min gamle telefon og mistet den i bakken, noe den selvfølgelig ikke likte, trenger jeg en ny telefon, og lurte derfor på om det var mulig og få htc desire til under 3lapper eller i nærheten av det? helst så jeg kan bruke netcom simkort i den og hvilket type abenomang har ikke mye og si. takker for alle svar Endret 6. juni 2010 av einaran Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 hei, da jeg var litt uheldig med min gamle telefon og mistet den i bakken, noe den selvfølgelig ikke likte, trenger jeg en ny telefon, og lurte derfor på om det var mulig og få htc desire til under 3lapper eller i nærheten av det? helst så jeg kan bruke netcom simkort i den og hvilket type abenomang har ikke mye og si. takker for alle svar som jeg har sett (drevet med detta ninstop i 1 uke no) er chess billigst med ca 3600 (ikk frakt). viss ikke kan du få HTC Legend for litt over 3 lapper. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 netcom.no har den til 2547 (2745( kr med supertalk, ikke operatørlåst Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 MPX har en demo-telefon til 3085,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå