Insomniatic Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jeg har brent en UBCD, men når jeg velger å boote fra den, så får jeg "Operating system not found". Men det er ikke ment at det skal være et operativsystem der Noen som vet hvorfor den gjør dette? Den har aldri tidligere hatt problemer med å lese brente bootCDer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ser ikke helt hva denne har å gjøre under "Bærbare datamaskiner", så jeg flyttet den. UBCD må jo også boote til et operativsystem. Det er vel en liten Linux distro som gir deg menyene. "Operating system not found" pleier å komme fra BIOS hvis den ikke finner noen disk eller MBR er korrupt. Men det passer jo ikke helt med ditt problem. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Vel, kan jo være at jeg har prøvd å legge inn eget iso i custommappa. Skal prøve å brenne en helt uendret bootcd. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er CDen brent bootbar? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Er CDen brent bootbar? Ja, ifølge PowerISO, etter å ha lagt til bootbar et eller annet, så står det at den er bootbar. Så brenner jeg den, også virker den ikke. EDIT: Innlegg 1000! Endret 6. juni 2010 av Latterkongen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Ville prøvd nero bare for gøy. (tror trialen skal funke). Inlegg 2206 (tihi) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå