Gjest strong Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei. Er alltid veldig kald på hendene og føttene mine. Nesten uansett hva slags temperatur det er inne eller ute. Når det er kaldt ute om vinteren fryser jeg vannvittig fort på føtter og hendene også. De blie helt stive, og er jeg lenge nok ute, så blir de ubevegelige. Altså selv om jeg har hansker og ullsokker på meg. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Eg slo det opp i boka mi og der stod det...legetur! Kor kaldt er det ute når henda dine frys slik? Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Du har nok dårlig blodsirkulasjon Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) jeg er også alltid kald på henda og føttene. hvordan får en bedre blodsirkulasjon? Endret 6. juni 2010 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Sikker på at du ikke har forfrys deg før? Jeg har forfrys fingrene og de er alltid stive om vinteren uansett hvor mye jeg kler på dem. Det får kjøpt noe salve greier som skal hjelpe. Endret 6. juni 2010 av martin808 Lenke til kommentar
SølvAcetat Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Jeg antar regelmessig trening kan forbedre blodsirkulasjonen? Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Å spise regelmessig (sterk mat?) vil bedre blodsirkulasjonen i hvert fall. Å trene hjelper sikkert også. Skader i hvert fall ikke. Endret 7. juni 2010 av Kranjcar Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 takk for tips, skal jo begynne å trene nå snart uansett Lenke til kommentar
Gjest strong Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Kan ha fått forfrysning en dag jeg var i akebakken uten hansker, men det er så lenge siden som på barneskolen. Jeg akte 5-10 minutter på kjelke (med metallratt i tillegg) Da husker jeg at jeg klarte ikke å åpne en glidelås etterpå. Måtte bruke tennene for å få den opp Om man bare hadde hørt på muttern, og kledt på seg skikkelig... jaja. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ut ifra det du sier så har du indikasjoner på hypotyreose som du burde få sjekket opp av lege. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Mener ikke å kapre tråden, men jeg har det samme i føttene, jeg sitter ganske mye foran dataen, og når jeg legger meg om kveldene (gjerne i helgene da det blir ganske sent) så er føttene, fra anklene og ned iskalde. Fordi jeg har sittet så lenge, regner jeg med? Lenke til kommentar
Gjest strong Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ut ifra det du sier så har du indikasjoner på hypotyreose som du burde få sjekket opp av lege. Har faktisk sjekka stoffskiftet mitt for et par uker siden. Det var visst greit. Er det ikke det som er hypotyreose? Og ja, jeg sitter også mye foran PC'en, så kanskje det har en sammenheng siden "Nakmus" også nevner det. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Som sagt så kan det hende det du har dårlig blodsirkulasjon. Det beste er å ta seg en tur til legen, men drikker du nok vann? For det holder krpppenstemperatur stabil. Lenke til kommentar
Gjest strong Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tja, drikker par-tre glass på 2dl med vann hver dag. Skulle kanskje vært over en liter. Jeg drikker jo en del andre ting også i løpet av dagen, juice og te osv. Kan spørre legen neste gang. Takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå