bobafett Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har hatt min SE x10i mini i ett par dager. Stort sett veldig fornøyd, men jeg klarer ikke å sette telefonen opp til sende og motta MMS. Har forsøkt å få tilsendt innstillinger fra sidene til SE. Får opp at konfigurasjon er sendt, men jeg mottar ingen ting. Har lastet ned innstillinger når jeg konfigurerer telefonen. Får da to aksesspunkt, Tele2 Internet og Tele2 MMS. Skulle tro at dette skulle virke, men får fremdeles ikke sende eller motta MMS. Noen som har noen tips som kan løse dette? Lenke til kommentar
total Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Funket fint for meg med chess-innstillingene. Har du åpnet konfigurasjonsmeldingene fra "topp menyen"? Viktig å skru mobilen av og på etter konfigureringen Lenke til kommentar
bobafett Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Ringte Tele2 og fikk beskjed om at dette måtte settes opp manuelt. Fikk tilsendt en mail med innstillinger. La inn disse og så virket det. Det som er litt merkelig er at jeg allerede hadde forsøkt å sette dette opp manuelt. Oppsettet står på sidene til Tele2,. Det står ikke spesifikt for x10i mini, men det er det samme som må skriver inn på tlf'en. Prøvde å legge dette inn flere ganger uten hell. Så får jeg en mail med akkurat det samme innholdet. Jeg skrev dette inn på telefonen, og så virket det. Hurra!!! Lenke til kommentar
susemusen Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Har oxo prøvd det, men tlf vil da ikke slå seg på etter jeg har skrudd den av?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå