*F* Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Jeg drifter et forum jeg gjerne vil ha litt mer aktivitet på, og tengte derfor å prøve annonsering på facebook, ettersom dette er veldig målrettet og greit. Men så kommer jeg til betalings steget: Som dere ser har jeg satt et daglig budsjett på 100kr, greit nok, men jeg finner ingen plasser jeg kan sette et generelt budsjett, i verstefall rissikerer jeg at jeg om 10 dager er 1000kr fattigere. Jeg vil helst si at jeg kan bruke 100kr totalt, enten på en dag eller på en måned, enn hvor lenge det må vare. Noen som vet om noe sånn? Jeg driver dette forumet reklamefritt og uten inntekter, så vil jo ikke brukke altfor mye på reklame selvsagt, bare en hundrelapp eller noe for å se om dette er noe effektift i forhold til min virksomhet. Noen som vet noe mer om betaling her? Og hvordan sikrer jeg meg at dem ikke trekker meg til gjelds slave? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 du må begrense varigheten på annonsen. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 du må begrense varigheten på annonsen. hvordan? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 fant ut av det, laget en annonse som varer i 6 dager med max 30kr dagen Taper jo max 180kr i verste tilfelle da Max bid satt jeg til 50 øre btw. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er det så enkelt å annonsere der altså? Gidder du rapportere om du får noe ut av det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 jepp, kan komme med en rapport her i tråden Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Kan komme med en foreløbig rapport. Det første som skjedde var at etter at anonsens start dato/klokkeslett sto den i sikkert et halvt døgn eller mer med "venter på gjennomgang" som run status. Når "Run Status ble "Aktiv" så jeg at det ikke ble noen visninger uansett, satt e jeg "bud" fra 50 øre til 3,70 som var minste anbefalte bud, nå har jeg ca 200 visninger og 0 klikk, greit nok, jeg betaler ikke om dem ikke klikker Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2010 Ikke helt sikker. Uansett, her er ressultatet, 1309 visninger 0 klikk, 0 utgifter, 0 profit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå