janfredrik Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hei! Fått et problem med Golfen min nå. Etter bilen stod på tomgang i 5 minutters tid begynte bilen på riste litt og den slo seg av. Prøvde å starte den igjen men fikk det ikke til. Fikk kjørt den hvis jeg gassa mens jeg vrei tenninga om, men ikke langt og med en ulyd på linje med en gressklipper. Har sjekka sikringene og de fungerer. Har hørt på bensinpumpa når jeg slår på tenninga men hører ingen lyder der som folk sier jeg skal gjøre. Kan det være bensinpumpa som er gåen? Takk for svar! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Om det er elektrisk pumpe, og du vet hvor den står så kan du kakke forsiktig med en hammer, etc. Da kan det være den våkner midlertidig om det er den. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Kunne prøvd det, men aner ikke hvor den er hen desverre Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Har nå fått felkoden på veksted: p0304 - forbrenningsfeil sylynder 4 oppdaget. Det de jeg kjenner som kan bil sier er at det enten er coilen eller bensinpumpa.. Noen som har vært borti dette før? Får jo ikke starta den så må nok taue den bort til møller etterpå Lenke til kommentar
erasmussen Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Har nå fått felkoden på veksted: p0304 - forbrenningsfeil sylynder 4 oppdaget. Det de jeg kjenner som kan bil sier er at det enten er coilen eller bensinpumpa.. Noen som har vært borti dette før? Får jo ikke starta den så må nok taue den bort til møller etterpå Her er hva ross-tech sier om feilkoden: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16688/P0304/000772#Possible_Causes Hvis det er en Coil så burde den startet, men gått veldig dårlig. Jeg hadde to defekte coiler på en 06 Golf GT TSI, men den startet likevel slik at jeg kunne kjøre rolig ut til Møller. Har du funnet ut noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå