Boll1 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) hei jeg ser på tele2.no at de selger htc desire for 499 med 239 champion inkludert medium data pakke til total pris 3367kr også kan man velge vrakpant 500kr, man sender dem ditt gamle simkort. da lurer jeg på om de gir deg 500kr? eller kutter de bare ned regningen din hvis du bruker så mye?? Endret 6. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 hei jeg ser på tele2.no at de selger htc desire for 499 med 239 champion inkludert medium data pakke til total pris 3367kr også kan man velge vrakpant 500kr, man sender dem ditt gamle simkort. da lurer jeg på om de gir deg 500kr? eller kutter de bare ned regningen din hvis du bruker så mye?? Det står ætt de kreditterer deg på neste faktura, så nei du får ikke pengene i lomma. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 vil det si at du får 500kr i rabatt på det du bruker ved ringing,sms osv? eller at de trekker fra måneds prisen? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Så vidt jeg kan se er ikke det spesifisert i teksten. Det står fakturaer der. Så vil anta at de trekker det av hva enn som står på den fakturaen Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) "krediteringen for pantebeløpet på 500,- vil bli foretatt på neste faktura vi sender ut." betyr det at det kun gjelder for den første fakturaen??? f.eks hvis jeg bruker 239 (måneds pris) + 100kr =339kr får jeg da restene 500-339=161kr på neste faktura? Endret 6. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hei, beløpet blir lagt inn som fratrekk på totalbeløpet på din neste faktura. Dersom din faktura ikke overstiger rabatten vil du ikke få tilsendt noen ny faktura før de 500,- er brukt opp. Håper dette var oppklarende. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 gjelder det også for måneds prisen ikke bare det du bruker? Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 gjelder det også for måneds prisen ikke bare det du bruker? Hei, dette gjelder for alt som du er fakturert for på din faktura, inkludert månedsavgiften din. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) gjelder det også for måneds prisen ikke bare det du bruker? Hei, dette gjelder for alt som du er fakturert for på din faktura, inkludert månedsavgiften din. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice takk for svar jeg synes det er veldig bra service at dere oppsøker forum og svare her +++++ for det når mottar man brevet om instuksjoner for hvordan man sender SIM-kortet Endret 7. juni 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 takk for svar jeg synes det er veldig bra service at dere oppsøker forum og svare her +++++ for det når mottar man brevet om instuksjoner for hvordan man sender SIM-kortet Takk for hyggelig tilbakemelding. Når ditt mobilnummer har blitt overført til oss vil vi sende deg en returkonvolutt. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå