TheOats Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) I fjor lånte jeg noen krim lydbøker, men jeg husker ikke hvem forfatteren var eller navnene på bøkene. Det var samme hovedperson i alle bøkene, å jeg tror han var fra Stavanger. Han røkte også cigarrillos. Det er ikke Gunnar Stålesen eller Henning Mankell, men forfatteren er mann. Noen som har noen ideer? Endret 7. juni 2010 av TheOats Lenke til kommentar
bolzzy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 hmmm.. det kan vel ikke være Jon Nesbø eller noe i den duren? Han som skrev Hodejegerne og Den Avskyelige snømannen? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Kanskje. Hva er navnet på hovedpersonen i hans bøker (eller noen av dem i det minste)? Tror jeg kan finne den riktige forfatteren vist jeg vet navnet på hovedpersonen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Jo Nesbø bruker vel for det meste "Harry Hole" i sine bøker. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 Tror ikke det er ham. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jan Mehlum var det! Tråden kan stenges nå. Endret 7. juni 2010 av TheOats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå