Gå til innhold

Kamptråd - Rosenborg Ballklub vs Kongsvinger 6/6 (4-0)

DJ_Dark

7 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Rosenborg Ballklub
      5
    • Uavgjort
      0
    • Kongsvinger
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei det er faen ikke greit. Twittersaken er faen meg irriterende, de kan i allefall gjøre mer ut av det, eller bare gi faen.

Uansett, var ikke noen fornøyelse for en som ønsker at KIL skal gjøre det bra, nede på kval igjen da... faen!

(^^)

Lenke til kommentar

Konge på Lerkendal i dag. Ut fra startblokka i 100. Nesten synd at kampen blir avgjort så fort. Tenningen forsvant jo helt etter 11 min. Var også en solid avskjed for Hamrèn. Tror samtlige av de nesten 20000 som var der ga han trampeklapp. Herlig opplevelse.

Lenke til kommentar

Ikke samtlige, vet om en som satt og var forbanna på hele opplegget.

Men han har jo vært misfornøyd med Hamrén helt siden SvFF kom på banen.

Og angående twittersaken, fint påfunn, men velg for guds skyld mer interesante tweets som kan diskuteres i studio og ikke intetsigende lameass meldinger.

Lenke til kommentar

Twittergreiene kunne vært bra, men som Bagh sier, de burde finne mer interessante tweets, samt få en som kan presentere det på en skikkelig måte. Det kan ikke hun Thea eller hva pokker hun heter. Syns han Titten Tei (Husker ikke navnet på fyren) er dyktig, han kunne forøvrig ledet både FotballXtra Magasinet, sammen med Twittergreiene.

--

Syns forresten det var kjedelig at så mange jublet over Riseth. Har ingenting til overs for fyren, og det var godt han endelig la opp.

Lenke til kommentar

Men jeg synes det blir dumt å bue også. Mannen har gjort en stor innsats både for Rosenborg og andre klubber. Selv om det selvfølgelig er jævla tåpelig å dra til LSK.

Det var ikke akkurat som når Figo stakk til Real, at et bra lag mistet en viktig spiller. Vi mistet en gamling som ville spille, men som ikke fikk det lenger.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar

Spiller ingen rolle. Riseth mistet respekten min det sekundet han signerte for LSK.

The truth.

Ikke samtlige, vet om en som satt og var forbanna på hele opplegget.

Men han har jo vært misfornøyd med Hamrén helt siden SvFF kom på banen.

Danne eller?

Nei, men godt mulig Danne gjorde det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...