Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 som eier av ny mobil får du nå 20 % rabatt på all musikk! 1. skrap frem koden under 2. send kode til 2225 3. det påløper nå kr 199,- på din mobilfaktura (hva er det???) 4. følg lenken du mottar 5. vær så god! du kan nå laste ned 20 valgfrie låter tilbudet gjelder i 1 mnd etter aktivering. er det mulig å betale for annet enn musikk? kan jeg betale for varer på platekompaniet.no med dette? det er en liten telenor og platekompaniet logo på kortet. fint om noen her har peiling, for det ahr ikke jeg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 som eier av ny mobil får du nå 20 % rabatt på all musikk! 1. skrap frem koden under 2. send kode til 2225 3. det påløper nå kr 199,- på din mobilfaktura (hva er det???) 4. følg lenken du mottar 5. vær så god! du kan nå laste ned 20 valgfrie låter tilbudet gjelder i 1 mnd etter aktivering. er det mulig å betale for annet enn musikk? kan jeg betale for varer på platekompaniet.no med dette? det er en liten telenor og platekompaniet logo på kortet. fint om noen her har peiling, for det ahr ikke jeg. Gjelder nok bare musikk hvis ikke annet er oppført. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå