Gå til innhold

Beste pris på HTC Desire og HTC Legend

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil tro han bare har bestilt telefonen sammen med nytt nummer....netcom har gratis etablering i sommer

Helt riktig :yes: Og hvis det viser seg at telefonen er låst så skal Netcom gi meg låsekoden så lenge jeg er i binding.

Lenke til kommentar

De sendte min den 15. Kom den 16. (midt i Oslo) De får inn telefoner litt innimellom og sender ut fortløpende. Så de som har bestilt får først ;) Først når de har den på lager fjerner de nok ubekreftet. Så hvis du vil ha, så må du nok bare legge inn bestilling :) Jeg fikk den 1 uke etter og det er ikke dårlig synes jeg :)

Lenke til kommentar

å bare si takk til deg yhagger!

hadde aldri tenkt på å sjekke netcom sin nettbutikk, trodde ikke at det var så mye å spare på å kjøpe en mobil med abonnement :p

Bare hyggelig. Det er virkelig en god pris på HTC Desire :) Og min var helt ulåst :)

Lenke til kommentar

Kjøpte hos netcom selv, 999,- + 129 i måneden. Var ikke klar over at det var en sånn bruddavgift, det gjør det hele litt mer irriterende fordi jeg nå må huske å avbestille abbonomentet om 12 måneder, eller er det noe jeg kan gjøre på en smartere måte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...