yhagger Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Jeg lurer på å kjøpe enten HTC Legend eller HTC Desire og driver å søker etter priser. Hva er de beste prisene dere finner. Jeg fant HTC Desire til totalt 2547,- med netcom supertalk på netcom.no, men den er ikke på lager. HTC Legend har komplett.no den ut helga til 3290,- og Elkjop.no telenor.no har den til 3007,- med Telenor Super Endret 6. juni 2010 av yhagger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 3290,- for Legend uten noen form for abonnement er en mye bedre pris enn 3007,- med abonnement. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2010 Vil ikke si det. Det er selvfølgelig totalprisen som blir 3007,- Bare legger bort det abonnementet og bruker telefonen med det abonnementet man har fra før (blir det samme som uten abonnement). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Så ikke at det var totalprisen. Da stiller jo saken seg annerledes. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 9. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Da har jeg bestilt HTC Desire til 2547,-. Da spørs det når Moobi får inn telefonen. De snakket om 17. Endret 9. juni 2010 av yhagger Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Da har jeg bestilt HTC Desire til 2547,-. Da spørs det når Moobi får inn telefonen. De snakket om 17. Jeg hadde personlig sjekka bruddgebyret før jeg tok det regnestykket ditt for god fisk Hjelpsom link: https://netcom.no/priser/bruddgebyr.html Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 bruddgebyr? telefonen er uten operatørlås......bare å betale i 12 måneder det Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Det der var latterlig billig. Angrer nesten nå på mobilkjøpet mitt Litt synd at netcom ikke har dekning på hytta dog. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 bruddgebyr? telefonen er uten operatørlås......bare å betale i 12 måneder det Ante ikke at det gikk an å ha to aktive simkort med samme nummer Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 vil tro han bare har bestilt telefonen sammen med nytt nummer....netcom har gratis etablering i sommer Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 11. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2010 vil tro han bare har bestilt telefonen sammen med nytt nummer....netcom har gratis etablering i sommer Helt riktig Og hvis det viser seg at telefonen er låst så skal Netcom gi meg låsekoden så lenge jeg er i binding. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 16. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2010 Og da kom den. I tide til ferien Og den var ulåst. Fungerte ihvertfall med Tele2 SIM-kort. Regner med det fungerer med Telenor i morra tidlig også. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Når sendte de den? Ser de har oppført ikke på lager med ubekreftet leveringstid. Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 De sendte min den 15. Kom den 16. (midt i Oslo) De får inn telefoner litt innimellom og sender ut fortløpende. Så de som har bestilt får først Først når de har den på lager fjerner de nok ubekreftet. Så hvis du vil ha, så må du nok bare legge inn bestilling Jeg fikk den 1 uke etter og det er ikke dårlig synes jeg Lenke til kommentar
sruhanse Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Fikk du noen beskjed når de sendte telefonen? Bestilte min omtrent samtidig, men jeg bor i Finnmark så det tar naturligvis litt lenger tid å få den opp hit. Men hadde jo vært veldig fint å vite om den var på veg ihvertfall Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 Nei, det ble sikkert sendt ut melding til det nye nummeret jeg bestilte med. Men jeg ringte inn til kundeservicen og fikk sporingsnummeret Lenke til kommentar
sruhanse Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Så nå at jeg hadde fått tekstmelding på det nummeret jeg hadde bestilt telefonen på, så da er telefonen på veg. Har den nok i morgen. Da er det bare å begynne å glede seg. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 å bare si takk til deg yhagger! hadde aldri tenkt på å sjekke netcom sin nettbutikk, trodde ikke at det var så mye å spare på å kjøpe en mobil med abonnement Lenke til kommentar
yhagger Skrevet 17. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2010 å bare si takk til deg yhagger! hadde aldri tenkt på å sjekke netcom sin nettbutikk, trodde ikke at det var så mye å spare på å kjøpe en mobil med abonnement Bare hyggelig. Det er virkelig en god pris på HTC Desire Og min var helt ulåst Lenke til kommentar
Gebby Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kjøpte hos netcom selv, 999,- + 129 i måneden. Var ikke klar over at det var en sånn bruddavgift, det gjør det hele litt mer irriterende fordi jeg nå må huske å avbestille abbonomentet om 12 måneder, eller er det noe jeg kan gjøre på en smartere måte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå