theGunner76 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvor dum kan man bli... Min naivitet er grenseløs til tider, det skal være sikkert. Saken er at jeg bestillte noen ting ifra et norsk import firma via telefon. Snakket med selgeren og han forsikret meg om å sende varene samme dag. Jeg stolte på fyren (høres jo alltid hyggelig ut ikke sant) og overførte 750,- uten å blunke... ikke smart i det hele tatt. Dette er 3 uker siden...Jeg har fullt navn og adresse, men av geografiske årsaker kan jeg ikke oppsøke vedkommende (jeg langt sør - han langt nord). Jeg driter egentlig i de 750 kronene. Det er ikke snakk om mye penger i det hele tatt, men det er selve handlingen som irriterer meg grenseløst! Han har fått frist til tirsdag på å gi pengene tilbake eller at jeg faktisk har varene i postkassen min. Hvis ikke vil jeg gjøre alt for å få stoppet han! Jeg fant ut hvem som distribuerer internettsiden hans (firma i sverige), han har side på finn og jeg vil politianmelde saken etter jeg har snakket med forbrukerombudet... Jeg vil også dedikere sommerferien min på å tråle alle slags forum med advarsler om denne fyren og hans importfirma... Kjenner at jeg blir varm i kroppen bare jeg tenker på han... Noen som har erfaring på å stenge internettsider til svindlere? Noe annet jeg burde gjøre? foruten å bruke postoppkrav neste gang? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Postoppkrav er da ingen garanti. Selger kan jo pakke ned en murstein å sende den i oppkrav, du vil ikke se det før du har betalt ut pakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå